PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w Up

  • 1. Data: 2004-09-16 14:13:15
    Temat: Rejestracja w Up
    Od: "oo" <c...@o...pl>

    Witam
    Wlasnie dostalem info jakie sa potrzebne dokumenty aby moc sie u nich
    zarejestrawac czytajac natrafilem na ten punkt
    "Świadectwa pracy z całego okresu zatrudnienia oraz wszystkie inne dokumenty
    niezbędne do ustalenia ewentualnych uprawnień (w oryginale)."

    A jak ktos niepracowal jeszcze albo pracje na lewo ??
    Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze
    bezrobocie ...

  • 2. Data: 2004-09-16 14:28:52
    Temat: Re: Rejestracja w Up
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik oo napisał:
> [...]
    >
    > A jak ktos niepracowal jeszcze albo pracje na lewo ??
    > Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze

    Jak nie pracowałeś albo robiłeś wyłącznie na czarno to świadectw nie
    przynosisz - chyba proste?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-09-16 14:39:56
    Od: "oo" <c...@o...pl>

    cztyaj dokladnie wiadomosc

  • 4. Data: 2004-09-16 15:58:44
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [oo] - 2004-09-16 16:13:

> [...]
    >
    >A jak ktos niepracowal jeszcze albo pracje na lewo ??
    >Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze

    Hmm... A co tu głupiego. Muszą przecież ustalić czy masz np. prawo do
    zasiłku. To w Twoim interesie więc Ty dostarczasz papiery. Jak okres
    zatrudnienia wynosi 0 to i świadectw pracy jest 0 to przecież oczywiste.
    Przedstawiasz tylko świadectwa ukończenia szkoły lub dyplom.

    BTW: Wyjaśnij mi proszę jaki wpływ na wysokość bezrobocia mają dokumenty
    jakie trzeba złożyć przy rejestracji w UP?

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-09-16 16:28:15
    Od: "Marek" <m...@m...me.pl>

    Użytkownik "oo" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A jak ktos niepracowal jeszcze albo pracje na lewo ??
    > Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze

    A co niezbędne do ustalenia prawa do zasilku dokumenty mają do wielkości
    bezrobocia? Wyjaśnij,proszę ten związek, bo jakoś tego nie rozumiem. Czyli,
    idąc Twoim tokiem rozumowania,gdyby ograniczyli biurokrację, bezrobocie by
    spadło??

  • 6. Data: 2004-09-16 17:27:11
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Jeżeli jesteś po szkole (szkołach) to swiadectwa ukończenia szkoły(ół), NIP,
    Mężczyźni książeczkę wojskową, dowód osobisty, ewentualnie jakieś papiery o
    ukończeniu kursów.

  • 7. Data: 2004-09-16 18:14:07
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    oo; <cic6ts$qh$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    >
    > A jak ktos niepracowal jeszcze albo pracje na lewo ??
    > Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze

    Dlaczego głupie? Nie masz świadectw, to nie przynosisz. Nie chcesz, żeby
    Ci wypłacali zasiłek lub mieli Twoje doświadczenie zawodowe w kompie, to
    nie przynosisz. Czym innym jest rejestracja bez prawa do zasiłku, a czym
    innym, kiedy ten zasiłek chcesz dostawać - wolna droga.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 8. Data: 2004-09-16 19:36:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 20:14:07 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

> [...]
    > nie przynosisz. Czym innym jest rejestracja bez prawa do zasiłku, a czym
    > innym, kiedy ten zasiłek chcesz dostawać - wolna droga.

    No i od lacznego stazu pracy udokumentowanego swiadectwami zalezy procent
    przyslugujacego zasilku - co zreszta wyraznie ("ewentualne uprawnienia")
    pisze w cytowanym.
    To ze trzeba przyniesc dowod osobisty to tez pewno jakas szykana ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-09-16 19:50:47
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    oo w news:cic8fv$a83$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > cztyaj dokladnie wiadomosc

    "Wedlug mnie to sa glupie przepisy nic dziwnego ze w polsce jest takie duze
    bezrobocie ..."

    Znaczy skoro ludzie uważają to za głupie przepisy to nie mamy się co
    dziwić, że mamy takie bezrobocie. O to ci chodziło? To było sednem
    wiadomości, w którą nie wczytał się Piotr? W sumie można się z tym zgodzić.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2004-09-16 21:02:53
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Greg; <cicr27$3pb$1@news.onet.pl> :

> [...]
    > dziwić, że mamy takie bezrobocie. O to ci chodziło? To było sednem
    > wiadomości, w którą nie wczytał się Piotr? W sumie można się z tym zgodzić.

    W którą stronę [można się z tym zgodzić]? ;) "Skoro ludzie uważają [...]
    to nie ma się co dziwić"? Skoro ludzie uważają, że Ziemia jest płaska,
    to nie ma się co dziwić, że nie widzimy krzywizny Ziemi? :)

    Bez obrazy, ale nie widzę powodu, żebyś Go wzmacniał pozytywnie -
    pierwsze pytanie jakie powinien zadać, to czy można się zarejestrować
    nie będąc nigdy zatrudnionym - i wtedy ewentualnie mógłby podnosić
    problem tego, że z informacji można było dorozumieć, że nie można się
    zarejestrować bez świadectw pracy [czy bez byłego zatrudnienia] -
    dorozumienie polega na tym, że informacja o dowodzie, NIPie jest na tym
    samym poziomie "obowiązku" co świadectwa pracy - czyli wyprowadził
    wniosek "na około" [mimo to w pewnym sensie poprawnie], że tak jak dowód
    itd. jest obowiązkowy, tak i świadectwo pracy jest *tak_samo*
    obowiązkowe ["a co jak ktoś nie pracował"].
    Nie mogę natomiast się zgodzić z mieszaniem do jego argumentacji
    bezrobocia, bo akurat bezrobocie jest liczone na bazie osób
    zarejestrowanych [czyli będąc konsekwentnym powinien stwierdzić, że nic
    dziwnego, że w Polsce jest podawane tak małe bezrobocie ;)] - a ponieważ
    stwierdził co innego, to jeszcze mu dowalę nieznajomość tematu dot.
    liczenia bezrobocia.

    Czyli - zamiast zadać poprawne pytanie od razu "poszedł" do przodu i
    przywalił z czachy i żeby jeszcze przywalił dobrze. ;) To teraz sobie
    wyobraź, jak on rozwiązuje spory np. dotyczące zapomnianych z domu 10
    zł, które "pamięta że wziął" i "zniknęły". Pewnie oskarża wszystkich, że
    są złodziejami. ;)

    A co wczytywania się - gdyby autor "nie walił z czachy" i ograniczył się
    do wątpliwości, to prawdopodobnie dostał by odpowiedź - w sumie i tak ją
    dostał, więc podejrzewam, że jego sposób rozwiązywania nieporozumień i
    konfliktów pozostanie nadal na poziomie jaskiniowca. ;)

    Flyer