PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek

  • 1. Data: 2003-07-01 10:18:47
    Temat: zasiłek
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    Witam

    tak się złożyło że pracowałem 11 miesięcy(pełen etet), potem po upływie
    jakiegoś miesiąca wykonałem pracowałem(umowa -zlecenie na kwote 800zł
    brutto). czy w związku z tym mam prawo do zasiłku?? czy fakt niepracowania
    przez około miesiąc wyklucza możliwośc ubiegania się o zasiłek??

  • 2. Data: 2003-07-01 16:25:19
    Temat: Re: zasiłek
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > brutto). czy w związku z tym mam prawo do zasiłku?? czy fakt niepracowania
    > przez około miesiąc wyklucza możliwośc ubiegania się o zasiłek??

    11miechow to za malo zebys dostal zasilek, pomocna moze tu byc owa um-zlec
    jak dlugo ona trwala i czy byla ozusowana
    jesli tak to bedzie potraktowana jako 1 miesiac, doliczajac do tego 11 mies
    pracy
    to bedziesz mial zasilek,
    przez net trudno stwierdzic jak faktycznie bylo, dla pewnosci polecam wizyte
    w posreniaku

    Jean

  • 3. Data: 2003-07-01 16:54:32
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>

    um-zlecenie trwała miesiąc , był zus
    tylko że miedzy czasie miałem miesiąc "wolnego"tzn nic nie robiłem

  • 4. Data: 2003-07-01 17:25:53
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > um-zlecenie trwała miesiąc , był zus
    > tylko że miedzy czasie miałem miesiąc "wolnego"tzn nic nie robiłem

    ale aby dostac zasilek musisz miec udokumentowane 365 dni pracy w ciagu
    ostatnich 18 miesiecy
    wiec owa 1mies przerwa nie ma wplywu na przyznanie zasilku, jesli oczywiscie
    niedawno skonczyles pracowac

    Jean

  • 5. Data: 2003-07-01 18:57:08
    Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm>