PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie pokrewne...

  • 11. Data: 2006-09-21 11:11:45
    Temat: Re: wykształcenie pokrewne...
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 12:37:46 +0200, Piotrek <g...@i...pl>
    w <eetq1p$fed$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > no ok ale przeciez w programie studiow informatycznych jest fizyka,

    Jak u kogo fizyka.

    > algorytmy, analiza matematyczna, algebra i kilkanascie innych typowo
    > matematycznych przedmiotow

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2006-09-21 12:09:15
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Piotrek wrote:

    > no ok ale przeciez w programie studiow informatycznych jest fizyka,
    > algorytmy, analiza matematyczna, algebra i kilkanascie innych typowo
    > matematycznych przedmiotow

    a statystyka, rurki, pstwo i na jakim poziomie, a jeśli chodzi o fizykę, to
    jest tam jeden przedmiot uczący metodologii pomiarowych i korekcji błędów.

  • 13. Data: 2006-09-21 13:54:33
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    co sie nie podoba?

  • 14. Data: 2006-09-21 13:57:37
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    > a statystyka, rurki, pstwo i na jakim poziomie, a jeśli chodzi o fizykę,
    > jest tam jeden przedmiot uczący metodologii pomiarowych i korekcji błędów.

    jakby nie bylo szanse znalezienia pracy jako informatyk ma sie wieksze po
    studiach na politechnice po kierunku inf niz po fizyce, ekonomii. Zreszta
    mam wrazenie, ze to pewien sposob pocieszania sie tych co wybrali kiepskie
    kierunki studiow i nagle chcieli by byc informatykami :)
    W ogloszeniach o prace z tego co widze np. reed.co.uk wszedzie napisane, ze
    szukaja po INFORMATYCE a nie innym cholerstwie :)

  • 15. Data: 2006-09-21 14:02:10
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 15:54:33 +0200, Piotrek <g...@i...pl>
    w <eeu5io$82h$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > co sie nie podoba?

    Brak wrotki i wycięty tekst.

    A, i meritum: ja skończyłem informatykę i nie miałem fizyki na studiach.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 16. Data: 2006-09-21 20:02:14
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    pochwal sie gdzie skonczyles te studia ......

  • 17. Data: 2006-09-22 06:53:40
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Piotrek wrote:

    > pochwal sie gdzie skonczyles te studia ......
    pewnie WSO

  • 18. Data: 2006-09-22 08:39:18
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 22:02:14 +0200, Piotrek <g...@i...pl>
    w <eeur45$89k$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > pochwal sie gdzie skonczyles te studia ......

    ii.uni.wroc.pl
    Mówi ci to coś, zapewne nie.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 19. Data: 2006-09-22 11:29:55
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    to ze fizy nie miales to dziwne, a uw to i tak gorzej niz kazda inna
    politechnika :)
    wystarczy spojrzec np. na ranking newsweeka :)

  • 20. Data: 2006-09-22 12:33:26
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Piotrek wrote:

    > to ze fizy nie miales to dziwne, a uw to i tak gorzej niz kazda inna
    > politechnika :)
    > wystarczy spojrzec np. na ranking newsweeka :)
    ranking niusłika to badziewie. Dane są tam nieprawdziwe, np. dwie uczelnie
    Polibuda i Uniwerek w wawie, jeden kierunek informatyka.

    Poziom na polibudzie jest o NIEBO wyższy od uniwerka(i to jest kolosalna
    różnica) a w rankingu są obok siebie, do tego ta polsko japońska jest
    wysoko, a tak naprawdę nie wychodzi zbyt wielu mądrych ludzi.