PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie pokrewne...

  • 1. Data: 2006-09-20 13:43:41
    Temat: wykształcenie pokrewne...
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    czasem w ogloszeniach widzi sie ze szukaja ludzi z wykształcenie wyższe
    magisterskie o kierunku informatycznym lub <<<<<<pokrewnym,>>>>>>

    jakie kierunki pokrewne sa do informatycznego ?

    matematyka sie tez w to wlicza?

  • 2. Data: 2006-09-20 13:45:54
    Temat: Re: wykształcenie pokrewne...
    Od: herakles <h...@b...pl>

    rs wrote:

> [...]
    > magisterskie o kierunku informatycznym lub <<<<<<pokrewnym,>>>>>>
    >
    > jakie kierunki pokrewne sa do informatycznego ?

    matematyka, fizyka i to tak naprawdę z tych kierunków wychodzą najlepsi.

  • 3. Data: 2006-09-20 13:54:19
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    herakles napisał(a):

    > matematyka, fizyka i to tak naprawdę z tych kierunków wychodzą najlepsi.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    też tak myślę

    a co do kierunków to jeszcze automatyka, telekomunikacja, elektronika (
    zależy jaka specjalność )

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 4. Data: 2006-09-20 14:06:37
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > matematyka, fizyka i to tak naprawdę z tych kierunków wychodzą najlepsi.

    potwierdzam !!

    kantor

  • 5. Data: 2006-09-20 15:52:24
    Od: Michał Tafil <m...@N...gazeta.pl>

    herakles napisał(a):

    > matematyka, fizyka i to tak naprawdę z tych kierunków wychodzą najlepsi.

    ale najlepsi matematycy, fizycy, czy informatycy?

    Sugerujesz, że informatyk po fizyce lub matematyce jest lepszy niż
    informatyk po informatyce? Kogo rozumiesz przez pojęcie informatyk?

  • 6. Data: 2006-09-21 07:25:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > ale najlepsi matematycy, fizycy, czy informatycy?
    >
    > Sugerujesz, że informatyk po fizyce lub matematyce jest lepszy niż
    > informatyk po informatyce? Kogo rozumiesz przez pojęcie informatyk?

    To może być podobnie jak z dziennikarzami.
    Najlepsi dziennikarze są po politologii i socjologii a nie po
    dziennikarstwie...

    Ważne jest więc często meritum a nie całość.
    Jeżeli chodzi o algorytmy, struktury, metody numeryczne - lepsi mogą być
    matematycy.
    Jeżeli trzeba zakodować lub zaprojektować metody opisu pewnych zjawisk -
    lepsi mogą być fizycy.
    Informatyka (środowiska, języki itp) jest tylko narzędziem które w
    potrzebnym okresie można sobie przyswoić jeżeli ktoś tylko chce.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2006-09-21 08:37:45
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    no to wyszlo na to ze trace czas na politechnice studiujac informatyke :)

  • 8. Data: 2006-09-21 08:51:02
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Piotrek wrote:

    > no to wyszlo na to ze trace czas na politechnice studiujac informatyke :)
    Niezupełnie, ale po części właśnie tak jest!
    Komputer jest kalkulatorem, na informatyce nauczysz się co to jest
    kalkulator, na matematyce i fizyce nauczysz się jak go używać, a co
    najważniejsze, będziesz miał szeroki pogląd jak go możesz użyć i do czego.

  • 9. Data: 2006-09-21 09:29:31
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 21 Sep 2006 09:25:04 +0200, Jackare <j...@i...pl>
    w <eetenl$6v8$1@news.interia.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Ważne jest więc często meritum a nie całość.
    > Jeżeli chodzi o algorytmy, struktury, metody numeryczne - lepsi mogą być

    Ja tylko się wetnę: informatyka na uniwerku?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-09-21 10:37:46
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    no ok ale przeciez w programie studiow informatycznych jest fizyka,
    algorytmy, analiza matematyczna, algebra i kilkanascie innych typowo
    matematycznych przedmiotow