PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest z tą pracą ?

  • 21. Data: 2004-06-02 11:30:12
    Temat: w kwestii formalnej
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    było by wygodniej wszystkim czytającym, jakbyś nie używała caps-locka.

    Użytkownik "agnieszka" <a...@o...o.pl> napisał w wiadomości
    > NIE MOGĘ WYJECHAĆ BO MAM MAŁĄ CÓRKĘ O KTÓRĄ MUSZĘ DBAĆ, POZA TYM NIE ZNAM
    > JĘZ. OBCEGO, ALE OD WRZEŚNIA POSTARAM SIĘ (JEŚLI FINANSE POZWOLĄ)TO
    NADROBIĆ
    > TERAZ DO TYCH KTÓRZY SIĘ CZEPIAJĄ GR. DYSKUSYJNYCH. TO,ŻE JESTEM NOWA I Z
    > JAKIEŚ GR.,TO NIE ZNACZY ,ŻE NIE MAM PROBLEMÓW O KTÓRYCH NIE CHCIAŁO BY
    SIĘ
    > POGADAĆ Z INNYMI, KTÓRZY TO JUŻ PRZESZLI I MOGĄ COŚ PODPOWIEDZIEĆ. JESTEM
    > WDZIĘCZNA I PRZEKONUJE SIĘ O TYM,ŻE NIE JESTEM SAMA NA TEJ NĘDZNEJ
    PLANECIE

  • 22. Data: 2004-06-02 14:55:06
    Temat: Re: w kwestii formalnej
    Od: "agnieszka" <a...@o...o.pl>

    ok.

  • 23. Data: 2004-06-02 16:06:06
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-02 16:55, Użytkownik agnieszka napisał :
    > ok.

    To ja się jeszcze dołączę i poproszę o cięcie cytatów i odpisywanie pod
    postem :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /