PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa ryczałtowa, zlecenie ...

  • 1. Data: 2005-10-18 18:14:48
    Temat: umowa ryczałtowa, zlecenie ...
    Od: "Barton" <nie@pisz_maili.pl>

    Witam.
    Jestem zatrudniony na stałe w pewnej firmie i
    dostałem propozycję opieki informatycznej nad inną firmą.
    Nie prowadze zadnej działalności gospodarczej.
    Jaki rodzaj umowy powinienem z firma zawrzeć w taki wypadku?
    Praca by polegała na "wyprostowaniu" istniejącej sieci, skonfigurowaniu systemów itp
    a później na "byciu pod telefonem" w razie
    awarii no i na typowym serwisowaniu.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-10-18 19:17:45
    Temat: Re: umowa ryczałtowa, zlecenie ...
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Barton napisał(a):
> [...]
    > Praca by polegała na "wyprostowaniu" istniejącej sieci, skonfigurowaniu systemów
    itp a później na "byciu pod telefonem" w razie
    Umowa-zlecenie

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-18 20:42:12
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości

    > Umowa-zlecenie

    Albo umowa o dzieło - nie trzeba płacić dodatkowego ZUS-u.

    --
    Koziorozec

  • 4. Data: 2005-10-18 20:47:03
    Od: "Barton" <nie@pisz_maili.pl>

    > Albo umowa o dzieło - nie trzeba płacić dodatkowego ZUS-u.

    A jesli juz jest sie zatrudnionym na czas nieokreslony w jednej firmie to zawierając
    umowe-zlecenie z inna tez sie płaci ZUS ?

  • 5. Data: 2005-10-18 21:38:41
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Koziorozec napisał(a):
    > Albo umowa o dzieło - nie trzeba płacić dodatkowego ZUS-u.
    Ale czy kazda prace da sie podciagnac pod umowe-o-dzielo?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl