PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres probny - wypowiedzenie

  • 1. Data: 2005-02-07 11:54:38
    Temat: umowa na okres probny - wypowiedzenie
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    witam, i pytam Szanownego Grona
    pracownik posiada umowe na okres probny (trzy miesiace), zatem wypowiedzenie
    2 tygodnie.
    i mam pytanie, czy wypowiedzenie przy tej umowie liczyc od rzeczywistej daty
    wypowiedzenia pracownika, czy od soboty nastepujacej po tej dacie?

    szukam w KP i szukam, i nic nie widze :))))
    dzieki za wszelkie sugestie

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2005-02-07 12:02:16
    Temat: Re: umowa na okres probny - wypowiedzenie
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia a&e <a...@w...op.pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > rzeczywistej daty wypowiedzenia pracownika, czy od soboty
    > nastepujacej po tej dacie? szukam w KP i szukam, i nic nie widze :))))

    od soboty

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-02-07 12:05:54
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dzieki, jakby tak jeszcze palcem podstawe prawna wskazac :))))))) na zas by
    bylo.........

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska
    czy u was tez tak zimnoooooo.........?brrrrrrrrrr

  • 5. Data: 2005-02-07 12:12:15
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 7 Feb 2005 12:54:38 +0100, "a&e"
    <a...@w...op.pl> zakodował:

    >szukam w KP i szukam, i nic nie widze :))))

    Art. 30 KP
    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesi?ca.

    Czyli KP nie precyzuje, kiedy zaczyna się okres wypowiedzenia, ale
    jasno stwierdza, kiedy się kończy (trzeciej soboty licząc od
    złożenia).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-02-07 12:13:33
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia a&e <a...@w...op.pl>
    wystukał[a]:
    > dzieki, jakby tak jeszcze palcem podstawe prawna wskazac :))))))) na
    > zas by bylo.........

    podstawa? A z tym to gorzej. Bo to gdzieś ogólnie w 'terminach' jest, w
    prawie. Prawnicy może będą wiedzieli - ja to wiem z poradników (miałam
    podobny przypadek więc pamiętam). Jak będę miała jutro czas w pracy to
    może poszukam i podam jak znajdę.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2005-02-07 12:18:10
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    bardzo Ci dziekuje!
    przesylam dwa worki czasu, kosz wirtualnych zyczliwosci i trzy wanny
    niezmaterializowanej kasy :)))))))

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska
    haha, a ja na urlopie..........

  • 8. Data: 2005-02-07 12:37:12
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    o, wlasnie, jak ja czytam ten KP?
    po lebkach............ :-)

    dzieki za info........

  • 9. Data: 2005-02-07 14:53:48
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Umowy zawartej na czas 3 miesięcy nie można wypowiedzieć.
    Chyba ze zgodzą sie na to obie strony

  • 10. Data: 2005-02-07 15:09:34
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Shady <s...@p...nospam.fm>
    wystukał[a]:
    > Umowy zawartej na czas 3 miesięcy nie można wypowiedzieć.
    > Chyba ze zgodzą sie na to obie strony

    Tu chodzi o umowę na okres próbny, a nie umowę na czas określony 3 mies.
    Tą pierwszą można jak najbardziej wypowiedzieć, drugiej nie.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #