PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony i urlop?

  • 1. Data: 2003-07-02 19:58:50
    Temat: umowa na czas okreslony i urlop?
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Jestem zatrudniony drugi raz na umowe na czas okreslony u tego samego
    pracodawcy bez przerwy.
    Pierwsza umowa na 3 miesiace i druga na 5.
    Ile przysuguje mi urlopu do wykorzystania?
    czy tylko 8/12 czy moze moge wykozystac caly urlop dostepny wg KP?

    pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2003-07-04 12:36:23
    Temat: Re: umowa na czas okreslony i urlop?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Ile przysuguje mi urlopu do wykorzystania?
    > czy tylko 8/12 czy moze moge wykozystac caly urlop dostepny wg KP?

    Proporcjonalnie do przepracowanych miesięcy.
    Swój wymiar dzielisz przez 12 i mnożysz przez ilość miesięcy i zaokrąglasz do
    całkowitej cyfry. Tak się postępuje jeżeli już nie jest to Twój w ogóle
    pierwszy urlop.Pozdrawiam.