PracaGrupypl.praca.dyskusje › student jako bezrobotny ?

  • 1. Data: 2006-08-18 09:16:16
    Temat: student jako bezrobotny ?
    Od: "barts" <b...@g...com>

    witam
    mam pytanie czy jako student dzienny moge byc zarejestrowany w UP jako
    osoba bezrobotna?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-18 09:28:59
    Temat: Re: student jako bezrobotny ?
    Od: "Michal" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "barts" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > witam
    > mam pytanie czy jako student dzienny moge byc zarejestrowany w UP jako
    > osoba bezrobotna?
    > pozdrawiam

    Jak sciemnisz ze nie jestes studentem to mozesz ale co Ci to da ?

  • 3. Data: 2006-08-18 09:40:39
    Od: herakles <h...@b...pl>

    barts wrote:

    > witam
    > mam pytanie czy jako student dzienny moge byc zarejestrowany w UP jako
    > osoba bezrobotna?
    > pozdrawiam

    po kiego grzyba?
    a pozatym nie!

  • 4. Data: 2006-08-19 10:04:03
    Od: "barts" <b...@g...com>

    potrzebuje b yc zarejstrowany a by zglosic sie na prace interwencyjne ?
    jezeli jestem studentem a powiem ze nie studiuje, czy to bedzie
    sprawdzane a jesli tak to co moze grozic za takie male przeklamanie?

  • 5. Data: 2006-08-19 16:21:17
    Od: "vito" <v...@h...com>

    > witam
    > mam pytanie czy jako student dzienny moge byc zarejestrowany w UP jako
    > osoba bezrobotna?
    > pozdrawiam

    Jesli studiujesz wieczorowo lub zaocznie to tak, jesli dziennie to nie. Wiem
    bo pytali
    mnie jak sie rejestrowalem.

  • 6. Data: 2006-08-22 13:49:09
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    barts napisał(a):
    > potrzebuje b yc zarejstrowany a by zglosic sie na prace interwencyjne ?

    W Małopolskim, rok temu - tak. Czy to odgórny przepis - nie wiem.

    > jezeli jestem studentem a powiem ze nie studiuje, czy to bedzie
    > sprawdzane a jesli tak to co moze grozic za takie male przeklamanie?

    Może wyjść w ZUSie - uczelnie przekazują (a przynajmniej tak robiły)
    listy studentów, aby mogli podlegać ubezpieczeniu zdrowotnemu.

    Jeśli wyjdzie, możesz mieć nieprzyjemności za poświadczenie nieprawdy...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 7. Data: 2006-08-22 14:40:36
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > listy studentów, aby mogli podlegać ubezpieczeniu zdrowotnemu.
    >
    > Jeśli wyjdzie, możesz mieć nieprzyjemności za poświadczenie nieprawdy...

    Może powiedzieć że zamisat studentem dziennych jest studentem zaocznych -
    wtedy ubezpieczenie jest w rodzinnym z zakładu od jednego z rodziców.

  • 8. Data: 2006-08-24 05:18:46
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 22 Aug 2006 16:40:36 +0200, Michał napisał(a):

    > Może powiedzieć że zamisat studentem dziennych jest studentem zaocznych -
    > wtedy ubezpieczenie jest w rodzinnym z zakładu od jednego z rodziców.

    Prędzej, czy później takie kłamstwa wychodzą na jaw. Zysk niewielkie
    (właściwie nie wiem w ogóle jaki), a można wylądować w sądzie nawet.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl