PracaGrupypl.praca.dyskusje › studenci i zasilek

  • 11. Data: 2005-10-10 05:27:26
    Temat: Re: studenci i zasilek
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-10-2005 o 07:18:00 januszek <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Zasiłek wynika z faktu opłacania ZUS-u a nie podatków.

    Z faktu opłacania ZUS-u nic nie wynika w żaden sposób. Ale oczywiście może
    Ty widzisz jakiś związek - jeśli tak, to jaki?

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie

  • 12. Data: 2005-10-10 07:32:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Z faktu opłacania ZUS-u nic nie wynika w żaden sposób. Ale oczywiście może
    > Ty widzisz jakiś związek - jeśli tak, to jaki?

    Mój błąd. Użyłem wyrażenia potocznego. Chodziło rzecz jasna o składkę
    na Fundusz Pracy.

    j.

  • 13. Data: 2005-10-10 09:53:42
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał:

    > A nie ma? Wydawało mi się że za studentów dziennych nie płaci się zusu, a
    > to przecież największe obciążenie.

    Przy umowie o pracę płaci się tak samo.

  • 14. Data: 2005-10-10 09:54:53
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-10 07:18, Użytkownik januszek napisał:

    > Chodziło o składki ZUS a nie o podatki.

    Poprzez obciążenia podatkowe miałem na myśli wszystko, co jest różnicą
    między kwotą brutto a netto.

    --
    Witiia

  • 15. Data: 2005-10-10 15:31:19
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia 10 Oct 2005 07:18:00 +0200, januszek napisał(a):

    > Chodziło o składki ZUS a nie o podatki.

    > Zasiłek wynika z faktu opłacania ZUS-u a nie podatków.

    Zasiłek "wynika" z wielu rzeczy - nie tylko z opłacania odpowiednich
    składek.

    Nadrzędne znaczenie ma definicja osoby bezrobotnej przyjęta w ustawie o
    promocji zatrudnienia i rynku pracy, a ta stwierdza, że uczeń/student
    szkoły dziennej nie jest osobą bezrobotną.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2005-10-10 16:43:52
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-10-2005 o 09:32:03 januszek <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Mój błąd. Użyłem wyrażenia potocznego. Chodziło rzecz jasna o składkę
    > na Fundusz Pracy.

    Nadal nie widzę związku, składek na "fundusz pracy" z czymkolwiek. Mowisz,
    ze zasilki są wypłacane z wplyow z tych "skladek"? Ze jest to w
    jakikolwiek sposob zalezne - matematycznie lub formalnie?