PracaGrupypl.praca.szukana › Kto przygarnie filozofa...

  • 1. Data: 2004-09-23 12:42:42
    Temat: Kto przygarnie filozofa...
    Od: "john blackthorne" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    .. bezrobotnego, z Zielonej Góry???
    Swoja drogą to bardzo interesujące czy ktoś zada kłam tezie, że im człowiek
    lepiej wykształcony, tym trudniej znajdzie ciekawą pracę? A jeszcze niech
    będzie człowiekiem lojalnym, uczciwym... Te cechy z góry skazują go na
    biedowanie! Czyżbym się mylił?
    Pozdrawiam
    johny

  • 2. Data: 2004-09-23 17:40:20
    Temat: Re: raczej nikt, a przynajmniej nie za to, że jest filozofem ...
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czyżbym się mylił?

    Sądzę, że sie nie mylisz.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-09-26 11:41:07
    Od: "john blackthorne" <k...@N...gazeta.pl>

    Fotech <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > S=B1dz=EA, =BFe sie nie mylisz.=20
    >
    > Wojtek

    Bardzo to smutne!
    poszukiwani są najlepsi cwaniacy i kombinatorzy, a miarą ekonomicznego
    sukcesu jest ilość oskubanych, Bogu ducha winnych ludków. Cóż, szukam wobec
    tego chętnego do wystrzelenia mnie w kosmos:)
    pozdrawiam
    johny

  • 4. Data: 2004-09-30 09:18:37
    Od: "john blackthorne" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > sukcesu jest ilość oskubanych, Bogu ducha winnych ludków. Cóż, szukam wobec
    > tego chętnego do wystrzelenia mnie w kosmos:)
    A wiecie, że jednak jeszcze warto się uczyć??? Pozdrawiam Was!
    johny