PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla18latka

  • 1. Data: 2002-04-18 14:07:40
    Temat: praca dla18latka
    Od: "greg" <q...@i...pl>

    Witam,
    chciałbym usłyszec wasze zdanie nt, czy 18 latek moze jakas prace ogolnie
    dostac w Polsce ?
    Bo skoro dorosli maja z tym problem....
    grzesiek.

  • 2. Data: 2002-04-18 16:20:24
    Temat: Re: praca dla18latka
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "greg" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > chciałbym usłyszec wasze zdanie nt, czy 18 latek moze jakas prace ogolnie
    > dostac w Polsce ?
    > Bo skoro dorosli maja z tym problem....

    może:
    dostać prace
    założyć firmę
    załatwić sobie prace

    jak wszyscy...

    IMO 18 latek ponoć jest dorosły?

  • 3. Data: 2002-04-19 10:01:25
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "greg" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Z prawnego punktu widzenia 18 latek moze miec to co wyzej, a
    problemy np. z:
    - WKU
    - wstepem do kina na film od 21
    - wstepem ...w zwiazek malzenski

    Niektorzy dorosli (czyt. starsi) uwazaja, ze problemy ze znalezieniem pracy
    sa spowodowane wlasnie ich wiekiem >18.

  • 4. Data: 2002-04-19 17:53:02
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Z prawnego punktu widzenia 18 latek moze miec to co wyzej, a
    > problemy np. z:
    > - wstepem ...w zwiazek malzenski

    a jaki problem z tym moze miec ?
    Czasy, kiedy chlopak musieal miec zgode sadu na slub przed 21 rokiem zycia
    juz minely :)
    18 i do slubu bez ograniczen

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-04-20 06:52:28
    Od: "greg" <q...@i...pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jaki problem z tym moze miec ?
    > Czasy, kiedy chlopak musieal miec zgode sadu na slub przed 21 rokiem zycia
> [...]

    Do slubu to ja sie nie wybieram... narazie :) lecz mi o prace chodzi.. bo
    jaka firma chcialaby miec jakiegos 18 latka, pomimo iz jest nawet dobry w
    tym co robi linux/sieci/troszke programowanie. Bez stazu, bez studii. Po
    prostu w sumie rpaca na wakacje, zeby nie musiec wyjezdzac do USA, i
    pracowac jako koles do odkurzania dywanow..bo to juz chyba przesada...
    A jak juz zakladac firme, to ogarnia strach gdyz ma sie tylko 18 lat...
    Grzesiek

  • 6. Data: 2002-04-22 15:15:56
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    [ciach]
    1. Rozwiązanie - robota w małej firmie z doskoku. Trzeba się rozejrzeć po
    znajomych - nie chodzi mi o protekcję a o polecenie - uwiarygodnienie.
    2. Ktoś idzie na urlop - wtedy szukają ktoś na jego miejsce - i na to bym
    raczej nie liczył, no chbya, że uwiarygodnienie z punktu 1, bo inaczej -
    ktoś wpóści 18 latka - da mu hasło roota i... w nocy nie śpi :))
    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462

  • 7. Data: 2002-05-01 20:15:16
    Od: "Ja_NoSiK" <j...@p...onet.pl>

    wlasnie od ilu lat mozna zalozyc firme chyba od 18?