PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-02-13 05:29:40
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: mk <n...@a...pl>

    Witam, jesli obowiazuje mnie 7 dniowy okres wypowiedzenia to ktorego
    dnia liczac od dzisiaj uplynie ten okres ? Chodzi mi głownie o to czy
    licza sie w to dni wolne od pracy czyli sobota i niedziela

    Pozdr

  • 2. Data: 2007-02-13 17:34:06
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 13 Feb 2007 06:29:40 +0100, mk <n...@a...pl>
    zakodował:

    >Witam, jesli obowiazuje mnie 7 dniowy okres wypowiedzenia to ktorego
    >dnia liczac od dzisiaj uplynie ten okres ? Chodzi mi głownie o to czy
    >licza sie w to dni wolne od pracy czyli sobota i niedziela

    Nie 7 dniowy a tygodniowy - tylko w przypadku umowy na okres próbny
    poniżej 3 miesięcy a dłuższy niż 2 tygodnie.

    Wtedy pracujesz do drugiej soboty licząc od momentu złożenia
    wypowiedzenia.

    Oczywiście cały czas mowa o KP - czyli Umowa o Pracę.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded