PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenie znalezione w necie

  • 1. Data: 2008-05-07 21:39:33
    Temat: ogłoszenie znalezione w necie
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    "SPAWACZ PODWODNY KONSTRUKCJI DREWNIANYCH WYNAJMIE SIĘ DO ROBÓT
    WYSOKOŚCIOWYCH"
    Ile za taką pracę można zgarnąć ?
    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-05-08 05:06:31
    Temat: Re: ogłoszenie znalezione w necie
    Od: "ChrissP." <k...@-...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 May 2008 23:39:33 +0200, Marek napisał(a):

    > "SPAWACZ PODWODNY KONSTRUKCJI DREWNIANYCH WYNAJMIE SIĘ DO ROBÓT
    > WYSOKOŚCIOWYCH"
    > Ile za taką pracę można zgarnąć ?

    Równowartość połowy wartości samochodu ;-)

    Krzysztof Piszczek
    Member of Polish BOINC Society
    Member of Boinc@Poland Team

  • 3. Data: 2008-05-08 18:14:03
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 07-05-2008 23:39, Marek pisze:
    > "SPAWACZ PODWODNY KONSTRUKCJI DREWNIANYCH WYNAJMIE SIĘ DO ROBÓT
    > WYSOKOŚCIOWYCH"
    > Ile za taką pracę można zgarnąć ?

    Zarobki mogą być zbliżone do wynagrodzenia jakie otrzymują w Polsce
    poławiacze pereł.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2008-05-08 21:18:23
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > Zarobki mogą być zbliżone do wynagrodzenia jakie otrzymują w Polsce
    > poławiacze pereł.

    +wpływ na gospodarkę spowodowany promieniami słonecznymi padającymi na
    pancernika mieszającego cement i podpisującego skomplikowane
    formularze ;)

    pozdr.
    L.

  • 5. Data: 2008-05-08 22:59:19
    Od: RaV <r...@g...com>

    Mich@l zna i daje respons:

    > Zarobki mogą być zbliżone do wynagrodzenia jakie otrzymują w Polsce
    > poławiacze pereł.

    no nie robilbym nadzieji. maks tyle co podziemni flisacy.

  • 6. Data: 2008-07-13 13:10:14
    Od: keisho <k...@w...pl>

    RaV napisał(a):
    > Mich@l zna i daje respons:

    > no nie robilbym nadzieji. maks tyle co podziemni flisacy.

    ewentualnie pracownicy sezonowi do zbioru makaronu; ale tu dodatkowo
    praca na drabinie więc i ryzyko trochę większe...