PracaGrupypl.praca.dyskusje › obsługa informatyka - stawka godzinowa

  • 11. Data: 2002-06-20 11:38:09
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aese8p$cih$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Podam swoją stawkę w Szczecinie: 35 zł za pierwszą godzinę pracy, i 15
    zł za
    > każde następne rozpoczęte pół godziny. Jest to stawka brutto.

    :-(((((((((((((((((((

    > Uważam, że to uczciwa stawka dla obu stron. Dodam, że mamy w tym co
    robimy
    > mniej więcej trzyletnie doświadczenie.

    :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    Choć i tak w sumie tańsi są Chińczycy

    Chester EM

  • 12. Data: 2002-06-20 17:22:05
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > zł za
    >
    > :-(((((((((((((((((((

    Pewnie, że wielu chciałoby mieć płacone dużo więcej, a najlepiej to już
    wygrać w totolotka, albo dostać jakiś miły spadek po zapomnianej cioci ze
    Stanów.
    Jednak to ma się nijak do mojego pojęcia etyki.

    > robimy
    >
    > :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    >
    > Choć i tak w sumie tańsi są Chińczycy

    Może jestem wariatka, ale lubię ciężko pracować i wydaje mi się, że w tej
    chwili umiarkowanie zasługuję na więcej.

    Pewnie się zgodzisz ze mną, że to nie kwestia tego ile klient nam płaci, ale
    tego ile nasze 'dbające o wszystkie ciała i dusze' państwo ściąga po drodze.

    pozdr.
    Asmira

  • 13. Data: 2002-06-20 20:22:40
    Od: <u...@s...pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w
    wiadomości news:aesesu$dfb$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > zł za
    >
    > :-(((((((((((((((((((

    > robimy
    >
    > :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    >
    > Choć i tak w sumie tańsi s? Chińczycy
    >
    > Chester EM

    Chinczycy???
    czas zejsc na ziemie prosze pana
    A tak zwykle stawki typu 8 zl / godzine to nie laska?

    przyzwyczailo sie do zarobkow iles tam na miesiac i teraz serce boli?
    inni nawet 10 czesci tego nie widza.
    tia...
    a mnie szef w firmie mowil, ze jak sie znam to sama mam zrobic
    he he he.... chyba glupola szukal, za darmoche??
    informatykowi, jak przyjedzie posprawdzac to da 35 zl, a mnie co?

    pozd
    Ula

  • 14. Data: 2002-06-21 06:55:18
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "SHAQU" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To ja Wam powiem.
    > okolo 1000zl brutto za miesiac.
    > Tak wlassnie spadaja ceny plac dla informatykow. Narobilo sie fachowcow i
    > teraz w jedno miesjce czeka 100 dobrze wykwalifikowanych z papierami.
    > Niestety pracodawcy nei szukaja informatykow domoroslych, ktorzy o niebo
    > przewyzszaja tych po studiach. Liczy sie papier dobrej uczelni.

    papier? chyba jak sie idzie do WC to jak najbardziej. Nie wiem jaki
    pracodawca zatrudnia na podstawie papierow i to nie sekreterke a
    informatyka.

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 15. Data: 2002-06-21 07:56:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <u...@s...pl> wrote in message news:aetfma$hjf$1@news.tpi.pl...

    <cut>
    > Chinczycy???
    > czas zejsc na ziemie prosze pana
    > A tak zwykle stawki typu 8 zl / godzine to nie laska?

    Ano, ze tak sie wetne w dyskusje - nie laska!
    A jak jestes taka do przodu to idz do pracy, stan przed
    maszyna za milion dolcow i dzialaj. Zobaczymy ile pogadasz.
    Jesli pracujesz w zespole 30 - 40 osob ktore utrzymuja firme
    w dobrej kondycji informatycznej (mowie o konkretnej infrastrukturze a nie o
    3 serwerkach i sieci na 20 pc-ow) i ma sie pod soba iles tam aplikacji, a z
    kazda zwiazana jest z duza odpowiedzialnosc, to - sory dla wszystkich ktorzy
    malo zarabiaja - ale napluc mi na 8zl/h. Malo tego, kazda aplikacja z reguly
    komunikuje sie z innymi (system transakcyjny to sama aplikacja + system
    bazodanowy + system operacyjny) i to jest wiedza za ktora trzeba placic. I
    teraz jesli firma wywala kase potworna na konkretny system to jego admin lub
    operator tez powinien cos zarabiac. Zreszta w malych firmach tez nieraz nie
    ma lekko, i user nie zdaje sobie sprawy z tego, ile tak naprawde wiedzy trza
    wchlonac zeby dawac sobie rade.

    > przyzwyczailo sie do zarobkow iles tam na miesiac i teraz serce boli?
    > inni nawet 10 czesci tego nie widza.

    A kto innym bronil? Ja jestem informatykiem akurat i co, mam plakac ze
    nauczyciel ma mniej? A ja kogos zmuszalem do bycia nauczycielem? A dyrektor
    albo inny kierownik ma wiecej, tez bym tyle chcial, ale zaden ze mnie
    manager - mam sie pochlastac? Zapienic z zawisci? Dal se rade, potrafil
    ustawic siebie i rodzine, obrotny jest - zapracowal to ma.

    Zostan informatykiem.
    /p

  • 16. Data: 2002-06-22 07:51:03
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    SHAQU wrote:

    > Niestety pracodawcy nei szukaja informatykow domoroslych, ktorzy o niebo
    > przewyzszaja tych po studiach. Liczy sie papier dobrej uczelni.

    Chyba Cie pogielo! Tacy "domorosli" co to sie naczytali manuali i uwazaja,
    ze przez to wszystkie rozumy pozjadali i wszystko rozumieja, to po prostu
    ZARAZA!

    --
    Mariusz Lotko

  • 17. Data: 2002-06-22 13:05:39
    Od: Yoss <b...@m...com.pl>

    Mariusz, napisało Ci sie:
    > Chyba Cie pogielo! Tacy "domorosli" co to sie naczytali manuali

    To jedna grupa

    > i uwazaja,
    > ze przez to wszystkie rozumy pozjadali i wszystko rozumieja, to po prostu
    > ZARAZA!

    A to druga.

    Powinienes zaczac ich rozrozniac. Fakt, ze sam znam kilka osob, ktore
    zainstalowaly RedHata, z pomoca JTZ odpalily siec i uwazaja sie za osmy
    cud swiata, ale z drugiej strony sam uwazam sie za domoroslego
    informatyka, bo wiekszosc rzeczy nauczylem sie sam. Efekt? Jestem
    (prawie) po I
    roku informatyki i z przedmiotow informatycznych:
    - algorytmy i struktury danych - wiedza na poziomie tej, ktora mialem w
    8 klasie podstawowki,
    - jezyki programowania - C na poziomie mojej wiedzy z pierwszych lat
    technikum
    - kompilatory - nie zdazylismy napisac wlasnego, a ja jakos w I
    technikum z nudow napisalem.

    I nei chodzi mi tutaj o chwalenie sie, jaki to jestem genialny, tylko o
    pokazanie, ze czlowiek, ktory sie tym pasjonuje moze byc o wiele wiecej
    wart niz ktos kto poszedl na studia informatyczne "bo to modne teraz i
    przyszlosciowe".

    --
    Bartłomiej Butyn aka Yoss
    Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.

  • 18. Data: 2002-06-22 15:26:39
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka godzinowa[troche OT]
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    "Yoss" <b...@m...com.pl> wrote in message
    <ciach>
    > - kompilatory - nie zdazylismy napisac wlasnego, a ja jakos w I
    > technikum z nudow napisalem.

    a tak z ciekawosci (nie zlosliwosci ;), jaki typ kompilatora, rekursywny,
    top down, czy moze jakis inny??

    i jak z gramatyka (zakladam ze posiada wiecej niz 10 produkcji??)

    pytam, bo sam mam zajęcia z Technik Kompilacji i niestety niewiele osób moze
    sie pochwalic wlasnorecznie napisanym kompilatorem...

    nie doczytalem zbytnio o jakiej szkole mowisz, moglbys napisac?

    pozdr. Wojtas

  • 19. Data: 2002-06-22 16:39:49
    Temat: Re: obsługa informatyka - stawka
    Od: Yoss <b...@m...com.pl>

    Wojtas, napisało Ci sie:
    > a tak z ciekawosci (nie zlosliwosci ;), jaki typ kompilatora, rekursywny,
    > top down, czy moze jakis inny??

    bottom-up

    > i jak z gramatyka (zakladam ze posiada wiecej niz 10 produkcji??)

    Nie pamietam, to bylo dawno :) Ale watpie by mial wiecej niz 10.

    FUT warning bo to chyba sie zrobilo zbytnio OT i nas zaraz stad
    przegonia ;)

  • 20. Data: 2002-06-24 08:57:01

    > Chyba Cie pogielo! Tacy "domorosli" co to sie naczytali manuali i uwazaja,
    > ze przez to wszystkie rozumy pozjadali i wszystko rozumieja, to po prostu
    > ZARAZA!

    abstrahujac od wszystkiego..
    nie uwazasz ze przeczytanie manuala to podstawa..?
    a na uczelniach tego nie ucza...

    Czarek