PracaGrupypl.praca.dyskusje › magazynier-operator wozka

  • 11. Data: 2007-08-04 11:29:41
    Temat: Re: magazynier-operator wozka
    Od: "bajt" <b...@p...pl>

    Użytkownik "A Tennyson" <tennyson@b*eh*ap*e.biz> napisał w wiadomości
    news:46b446b3$0$24745$da0feed9@news.zen.co.uk...
    > Chyba faktycznie najlepiej jest pracować w jakimś centrum
    > logistycznym... Tylko, że tam musisz palić gumę żeby się wyrobić.

    To dlatego brakuje ludzi, bo nie chcą tak zapieprzać?
    a jak spowoduje wypadek po takim paleniu gumy, albo zniszcze towar?
    przecież nie da się tak harować

  • 12. Data: 2007-08-04 11:48:55
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Informatycy zwykle chudzi nie są. Brak ruchu daje w tyłek.

    E tam. Ja mam wagę w okolicy 55-60 kg, niezależnie od trybu
    życia (a jestem programistą) i tego jak dużo zjem. :)
    A zajadam się często fastfoodami wszelakiego rodzaju :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2007-08-04 12:02:45
    Od: "bajt" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > E tam. Ja mam wagę w okolicy 55-60 kg, niezależnie od trybu
    > życia (a jestem programistą) i tego jak dużo zjem. :)
    > A zajadam się często fastfoodami wszelakiego rodzaju :)

    Mam dokładnie to samo i to przy wzroście 176cm

  • 14. Data: 2007-08-04 17:44:28
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > E tam. Ja mam wagę w okolicy 55-60 kg, niezależnie od trybu
    > życia (a jestem programistą) i tego jak dużo zjem. :)
    > A zajadam się często fastfoodami wszelakiego rodzaju :)

    Eeee, dobry informatyk powinien być solidnie odżywiony. Ja ważę 125 +-5
    kg, a fastfoody jem co najmniej kilka razy w miesiącu. Zdarzało się, że
    kilkanaście.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2007-08-04 18:15:48
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Any User wrote:

    > Eeee, dobry informatyk powinien być solidnie odżywiony. Ja ważę 125
    > +-5 kg, a fastfoody jem co najmniej kilka razy w miesiącu. Zdarzało
    > się, że kilkanaście.

    Obrastasz tłuszczem Any User :)

  • 16. Data: 2007-08-04 18:21:29
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Obrastasz tłuszczem Any User :)

    Ale nie czuję się gruby.

    Poza tym, część osób pewnie w to nie uwierzy, ale zauważyłem, że na
    niektórych pracowników (spośród fizycznych) moja waga działa motywująco
    - podejrzewam, że na zasadzie "ile on musi zarabiać, żeby tyle żreć,
    może i ja się więc postaram awansować i więcej zarabiać".

  • 17. Data: 2007-08-04 19:12:17
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 20:21:29 +0200, Any User napisał(a):

    > może i ja się więc postaram awansować i więcej zarabiać".

    Myslisz ze ludzie daza do tego zeby byc spasionymi swiniakami?
    --
    marcin

  • 18. Data: 2007-08-05 18:59:17
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik Any User <t...@t...pl> raczyl wyrazic swoja opinie w

> [...]
    > - podejrzewam, że na zasadzie "ile on musi zarabiać, żeby tyle żreć,
    > może i ja się więc postaram awansować i więcej zarabiać".

    To ciekawe co mysla pracownicy umyslowi, wspolczuje Ci ;)

    --
    pozdr. VanVonVen
    :::Istnieje takie slowo w nowomowie, którego pewnie jeszcze nie znasz:

  • 19. Data: 2007-08-06 07:25:37
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Any User wrote:

> [...]
    > - podejrzewam, że na zasadzie "ile on musi zarabiać, żeby tyle żreć,
    > może i ja się więc postaram awansować i więcej zarabiać".

    Jesli chodzi o wage i status spoleczny, to na swiecie jest to dosc
    jednolite: w bogatych panstwach szczuply=wysoki status, gruby=niski
    status. W biednych panstwach jest na odwrot i w niektorych krajach
    afrykanskich nawet sie specjalnie tuczy dziewczeta do tego, co u nas by
    bylo uwazane za nieestetyczny poziom otylosci - jak na to kogos stac -
    zeby zwiekszych ich szanse dobrego zamazpojscia.

    W bogatych krajach zazwyczaj zdrowe jedzenie jest drogie (lub
    czasochlonne), a fast-foody i inne take-awaye sa tanie i czasooszczedne
    i te tuczaca opcje wybieraja ci, ktorzy nie maja ani kasy, ani czasu.
    Rozklad wagi w spoleczenstwie jest mocno powiazany z rozwarstwieniem
    spolecznym, szczegolnie w USA.

    Zabawne wiedziec, ze sa miejsca w Polsce, gdzie sie na to patrzy wedle
    kryteriow z krajow Trzeciego Swiata.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia