PracaGrupypl.praca.dyskusje › kasa na urlop

  • 1. Data: 2003-06-24 08:32:23
    Temat: kasa na urlop
    Od: "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl>

    mam pytanie dotyczące wypłaty świadczenia urlopowego.
    pracuje w prywatnej firmie, w zeszłym roku każdy z pracowników
    kto brał min 2 tyg. urlopu otzrymal dodatkowe świadczenie do pensji.
    czy jest to dobra wola pracodawcy czy jakiś przepis w k.p. który
    stanowi o wypłacaniu takich dodatkowych pieniędzy?

    jamb

  • 2. Data: 2003-06-24 08:42:04
    Temat: Re: kasa na urlop
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    WodnikJaqb <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy jest to dobra wola pracodawcy czy jakiś przepis w k.p. który
    > stanowi o wypłacaniu takich dodatkowych pieniędzy?

    Chodzi pewnie o wypłaty z zakładowego funduszu socjalnego - tak
    zwana "grusza".

  • 3. Data: 2003-06-24 08:54:05
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > czy jest to dobra wola pracodawcy czy jakiś przepis w k.p. który
    > stanowi o wypłacaniu takich dodatkowych pieniędzy?

    Powyższą sprawę reguluje ustawa z dnia 4.03. 1994 r o zakładowym funduszu
    świadczeń socjalnych t.j. Dz.U. z 1996 r. nr 70 poz.335, która była
    kilkakrotnie nowelizowana, najistotniejsza zmiana Dz. U. z 2002 r nr 135 poz.
    1146. Od tego roku może w Twoim zakładzie nie być wypłacane świadczenie
    urlopowe. Pozdrawiam.