PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro idę na rozmow

  • 1. Data: 2003-02-27 18:26:22
    Temat: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    kwalifikacyjna do pracy biurowej, chcą studentki itp...
    w związku z tym mam pytanie, jestem w drugim miesiącą ciąży, czy już na
    początku informować, nawet gdy mnie sami o to nie zapytają? czy sprawę
    przemilczeć?
    z jednej strony jest tak, że jak sie przyznam na pewno nie dostanę pracy, a
    z drugiej może lepiej powiedzieć,... poradźcie..

  • 2. Data: 2003-02-27 18:42:05
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Ewa" <e...@g...pl>

    Nad czym Ty się zastanawiasz. Absolunie nie mów. To może być trochę nie
    fair, ale takie jest życie. Nic się nie przejmuj. Absolutnie nic nie mów na
    ten temat.

  • 3. Data: 2003-02-27 18:53:35
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > z jednej strony jest tak, że jak sie przyznam na pewno nie dostanę pracy,
    > z drugiej może lepiej powiedzieć,... poradźcie..

    wydaje mi sie, ze jezeli sami nie zapytaja o to, to nie mow!

    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-02-27 19:07:02
    Od: Tomasz Finke <"tom"@ict.pwr.wroc,pl>

    Agnieszka wrote:

    > wydaje mi sie, ze jezeli sami nie zapytaja o to, to nie mow!

    A potem kobiety narzekają, że są dyskryminowane na rynku pracy... :-(

    T.

  • 5. Data: 2003-02-27 19:27:41
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > A potem kobiety narzekają, że są dyskryminowane na rynku pracy... :-(
    >
    > T.

    Może i tak, ale gdybym ja był w ciąży to bym nie powiedział

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-27 19:46:22
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > A potem kobiety narzekają, że są dyskryminowane na rynku pracy... :-(

    Bo mowia prawde! Zatrudnilbys kobiete, ktora na rozmowie kwalifikacyjnej
    powiedzialaby Ci ze jest w ciazy? Watpie... Albo gdybys byl kobieta w ciazy
    i szukal pracy, to jakich sposobow bys uzyl zeby ta prace zdobyc? Pochwal
    sie, moze znasz lepsze sposoby???

    Agnieszka

  • 7. Data: 2003-02-27 19:55:20
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    gorzej będzie jak mnie sami zapytają :/ chyba będę kłamać

  • 8. Data: 2003-02-27 19:57:12
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    dopoki Ci nie kaza napisac oswiadczenia na powyzszy temat lub nie skieruja
    na takie badania to nie masz sie czym martwic, pozostaje trzymac kciuki :)

    Agnieszka

  • 9. Data: 2003-02-27 20:24:03
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Agnieszka <a...@n...o2.pl> wrote:
    > dopoki Ci nie kaza napisac oswiadczenia na powyzszy temat lub nie skieruja
    > na takie badania to nie masz sie czym martwic, pozostaje trzymac kciuki :)

    Pewnie, że nie masz się czym martwić, najwyżej firma zwolni Cię przy pierwszej
    nadarzającej się okazji i następne kandydatki będą z kolei narzekać na
    niedyskretne pytania.

    T.

  • 10. Data: 2003-02-27 21:05:03
    Temat: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    pierwsza nadarzająca się okazja będzie po urlopie macierzyńskim, jeżeli
    znasz przepisy kodeksu pracy. Ma dziewczyna szansę w ten sposób taki urlop
    mieć.
    twoje wypowiedzi nie świadczą dobrze o twojej osobie. Może inaczej byś
    myślal, gdybys potencjalnie sam mogl znalezs sie w takiej sytuacji