PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile trwa okres rekrutacji?

  • 1. Data: 2006-08-25 14:42:34
    Temat: ile trwa okres rekrutacji?
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam,
    Bylem na kilku rozmowach kwalifikacyjnych i odzwonili do mnie z jednej
    firmy, ale nie wiem czy sie nie wstrzymac i poczekac odzew od pozostalych
    firm, ktore nie ukrywam maja lepsze oferty.
    Po jakim czasie od rozmowy kwalifikacyjnej oddzwonili do Was z
    potwierdzeniem przyjecia do pracy? Wiem, ze nie ma na to jakiejs reguly, ale
    ciekawi mnie ile to moze statystycznie trwac. Dodam, ze chodzi o branze IT i
    raczej wieksze firmy, ktore oglaszaja sie w duzych portalach pracy.

  • 2. Data: 2006-08-25 14:58:00
    Temat: Re: ile trwa okres rekrutacji?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > ciekawi mnie ile to moze statystycznie trwac. Dodam, ze chodzi o branze IT i
    > raczej wieksze firmy, ktore oglaszaja sie w duzych portalach pracy.
    Poczytaj archiwum. Byl niedawno podobny watek. Od 1 dnia do nieskonczonosci.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-25 14:58:46
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Z doswiadczenia z takimi firmami do 3-ch tygodni. Jak się nie odezwą do
    miesiąca, to znaczy, że juz się wogóle nie odezwą. Choć te duże firmy z
    branży IT zwykle się odzywają (jesli przeszedłeś), lub tchórzliwie
    przesyłają maila (jeśli odpadłeś).

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-08-25 17:53:35
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    >Z doswiadczenia z takimi firmami do 3-ch tygodni.

    Dzieki, o to mi chodzilo.

  • 5. Data: 2006-08-28 08:57:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > miesiąca, to znaczy, że juz się wogóle nie odezwą. Choć te duże firmy z
    > branży IT zwykle się odzywają (jesli przeszedłeś), lub tchórzliwie

    Znam takie (duze) ktore odzywaja sie po pol roku, jesli przeszedles...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2006-08-28 15:52:29
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Znam takie (duze) ktore odzywaja sie po pol roku, jesli przeszedles...

    Miałem na mysli średnią statystyczną. Oczywiście, że są wyjątki od tej
    reguły. Do mnie raz odezwali się po 14 miesiącach.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"