PracaGrupypl.praca.dyskusje › forum + administrowanie ?

  • 1. Data: 2006-11-08 08:25:53
    Temat: forum + administrowanie ?
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Planuję w bardzo bliskiej przyszłości założyć forum. Jednak kompletnie nie
    znam się na tym, więc chce komuś zlecić wykonanie forum i jego
    administrowanie.
    Z jakim kosztem muszę się liczyć ?

  • 2. Data: 2006-11-08 09:14:39
    Temat: Re: forum + administrowanie ?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 09:25:53 +0100, Edyta <n...@w...pl>
    w <eis4bd$hqp$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Planuję w bardzo bliskiej przyszłości założyć forum. Jednak kompletnie nie
    > znam się na tym, więc chce komuś zlecić wykonanie forum i jego
    > administrowanie.

    Szczytny cel.

    > Z jakim kosztem muszę się liczyć ?

    Z kosztami administrowania. Bo soft do forum mozna ściągnąć za koszt
    łącza:
    http://www.google.pl/search?q=forum+software+downloa
    d&start=0
    Ale jak się na tym nie znasz, a co za tym idzie masz słabe podstawy do
    weryfikowania skuteczności działań, to jeszcze raz przemyśl tę inwestycje.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-11-08 10:11:51
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 10:14:39 Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    napisał(a):

    > Szczytny cel.

    > Z kosztami administrowania. Bo soft do forum mozna ściągnąć za koszt
> [...]

    A kto powiedział, że Edyta chce instalować i hostować forum?

    Rada: popatrz sobie na www.fora.pl na przykład - możesz sobie za darmo
    potestować administrowanie.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-11-08 11:04:41
    Od: "browar" <d...@o...peel>

    Edyta wypocil(a):

    > Planuję w bardzo bliskiej przyszłości założyć forum. Jednak
    > kompletnie nie znam się na tym, więc chce komuś zlecić wykonanie
    > forum i jego administrowanie. Z jakim kosztem muszę się liczyć ?

    Zalezy czego oczekujesz od administratora.Czy tylko instalacji wraz z
    okresowym przegladem technicznym czy takze moderacji tego forum.Co do
    hostingu to sa darmowe serwery na ktorych z powodzeniem mozna forum
    uruchomic.

  • 5. Data: 2006-11-08 12:07:21
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnel37vv.cvn.jakub@jakub.kofeina.net...

> [...]
    > Ale jak się na tym nie znasz, a co za tym idzie masz słabe podstawy do
    > weryfikowania skuteczności działań, to jeszcze raz przemyśl tę inwestycje.

    Panowie, wiem, że są darmowe skrypty forum np. phpBB. Interesują mnie
    jednak konkrety, ile kosztuje zainstalowanie, konfiguracja i administracja
    forum. Będzie to forum mieszkańców niedużej
    mniejscowości. Nie musi ono mieć własnego unikatowego wyglądu. Zadawala mnie
    standard.
    Edyta

  • 6. Data: 2006-11-08 12:08:50
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Oczekuję również moderacji tego forum.

  • 7. Data: 2006-11-08 12:14:39
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 13:07:21 Edyta <n...@w...pl> napisał(a):

    > Panowie, wiem, ?e s? darmowe skrypty forum np. phpBB. Interesuj? mnie
    > jednak konkrety, ile kosztuje zainstalowanie, konfiguracja i
    > administracja
    > forum. B?dzie to forum mieszka?ców niedu?ej
    > mniejscowo?ci. Nie musi ono mieae w?asnego unikatowego wygl?du. Zadawala
    > mnie
    > standard.

    Jak rozumiem, chcesz hostować to na własnym serwerze, a nie skorzystać z
    usług firmy zewnętrznej w rodzaju www.mojeforum.net czy www.fora.pl z
    adresem typu mojamiejscowosc.fora.pl ?

  • 8. Data: 2006-11-08 12:24:10
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Umiesze to na wlasnym serwerze.

  • 9. Data: 2006-11-08 12:32:08
    Od: "browar" <d...@o...peel>

    Edyta wypocil(a):

    > Umiesze to na wlasnym serwerze.
    > Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w
    > wiadomości news:op.tio5mphdeacyrb@ja.was.pozdrawljaju... >Dnia

    Powiem Ci tak, ja bym wzial w granicach 200PLN za zlozenie wszystkiego
    do kupy.Co do oplat za serwisowanie i moderowanie to by zalezalo od
    wielkosci forum, czestotliwosci odwiedzin.Po prostu ogolnie czasu
    spedzonego na dogladaniu trzodki.Zalozmy, ze okolo godzinki raz na
    dzien lub dwa.W takim przypadku w granicach 50-70 PLN na miesiac.Tak
    mniej wiecej.
    I na przyszlosc, odpowiadaj pod postem a nie nad bo sie zle czyta.

  • 10. Data: 2006-11-08 13:36:21
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 08 Nov 2006 11:11:51 +0100, Tomek P. <a...@y...pl>
    w <o...@j...was.pozdrawljaju> napisał:

> [...]
    ^^^^^^^^^
    >>> administrowanie.

    Jako progammer przez 'wykonanie' rozumiem zaprogramowanie silnika i
    robienie grafy, słowem to, co można zaciągnąć z neta na 90%.

    d&start=0

    > A kto powiedział, że Edyta chce instalować i hostować forum?

    Patrz wyżej.

    > Rada: popatrz sobie na www.fora.pl na przykład - możesz sobie za darmo
    > potestować administrowanie.

    Jak bede chciał testować sobie administrowanie forum, to se ściągnę i
    zainstaluję u siebie w domu.
    Ale moje prywatne zdanie ejst, że forum obsysa jako idea, a jak będe
    chciał popatrzeć w śmieciowy kod, to mogę sobie ściągnąć cokolwiek.

    ja czyli jakub
    Revoke.