PracaGrupypl.praca.dyskusje › chinski/tlumaczka/asystentka-zarobki?

  • 1. Data: 2006-06-18 14:23:03
    Temat: chinski/tlumaczka/asystentka-zarobki?
    Od: "chinesse" <c...@g...pl>

    Witam,

    Niedawno wrócilam z Chin do kraju po kilku latach pobytu i aktualnie
    poszukuje pracy stalej, w której wykorzystywalabym znajomosc
    jezyka.

    Dostalam propozycje pracy jako tlumacz/asystentka w firmie
    handlowej, a druga w biurze podrózy. Mam na dniach rozmowy, a nie
    za bardzo sie orientuje, jakie sa place za taka prace, z takim
    jezykiem. Bardzo prosze o pomoc, dodam, ze chodzi o prace w Wawie.
    Z góry dziekuje.

  • 2. Data: 2006-06-18 22:51:17
    Temat: Re: chinski/tlumaczka/asystentka-zarobki?
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > za bardzo sie orientuje, jakie sa place za taka prace, z takim
    > jezykiem. Bardzo prosze o pomoc, dodam, ze chodzi o prace w Wawie.

    Ciekawe czy wiecej niz w Chinach na podobnym stanowisku.. :P

  • 3. Data: 2006-06-19 06:33:45
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

[...]

    Jezeli nie masz doswiadczenia handlowego, a stanowisko asystentki na to wskazuje,
    zapewne twoja placa bedzie z zakresu 1500 - 2000 zlotych. Jednak sadze, ze po roku
    dwoch spokojnie bedziesz mogla szukac innej podobnej pracy za lepsze pieniadze. Co
    do biura podrózy nie wypowiadam sie, bo taktowanie przemilczalas co tam bedziesz
    robic:)

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-06-19 08:08:59
    Od: "slivia" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "chinesse" <c...@g...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    Witam,

    Niedawno wrócilam z Chin do kraju po kilku latach pobytu i aktualnie
    poszukuje pracy stalej, w której wykorzystywalabym znajomosc
    jezyka.

    1500??

    Jakis czas temu jakas firma szukala asystentki znjacej dialekt mandarynski i
    poniewaz nie mogla nikogo znalesc dawala baaardzo duze pieniadze( niestety
    nie pamietam ile, ale na pewno duzo wiecej niz 1500)

  • 5. Data: 2006-06-19 12:11:01
    Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl>

    "chinesse" <c...@g...pl> wrote in message
[...]

    Hmmm... kwoty nie podam, bo nie wiem... stanowisko asystentki pewno nie jest
    zbyt dobrze oplacane, ale biorac pod uwage, ze znasz chinski i masz byc
    tlumaczem, to winduj cene baaardzo wysoko (napewno nie 2000) i nie boj sie -
    tlumaczy chinskiego jest jak na lekarstwo i stawki za tlumaczenia maja
    bardzo wysokie. Jesli np. da sie to jakos ujac w umowie, ze za tlumaczenia
    bedziesz rozliczana osobno wedlug osobnych stawek, to oczywiscie sprobuj to
    wyciagnac od firmy <== tylko gdybam, nie wiem, czy ktos takie cos stosuje i
    jak to moze byc rozwiazane... z drugiej strony nie wiem, czy nie oplacaloby
    sie bardziej byc wolnym tlumaczem bez zadnych etatow, ale musisz rozpoznac
    rynek, no i oczywiscie dobrze znac jezyk, zeby moc przezyc z tlumaczen.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia :)
    Bozena

  • 6. Data: 2006-06-19 23:19:47
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Jezeli nie masz doswiadczenia handlowego, a stanowisko asystentki na to
    wskazuje, zapewne twoja placa bedzie z zakresu 1500 - 2000 zlotych.

    Znajomosc chinskiego jest dosc wyjatkowa sprawa. Moim zdaniem warto poszukac
    firmy, ktora za to dobrze zaplaci. Chyba, ze zycie przyciska Cie do muru, to
    wtedy bierz co daja i szukaj firmy, ktora dobrze zaplaci za Twoje nietypowe
    umiejetnosci. (Inna sprawa, ze niewiele bedzie takich firm, ktore beda
    potrafily to wykorzystac).

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 7. Data: 2006-06-19 23:37:53
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Piotr napisal:
> [...]
    >umiejetnosci. (Inna sprawa, ze niewiele bedzie takich firm, ktore beda

    Wiele firm handluje z Chinami, a w Chinach jest wciaz niedobor ludzi znajacych
    jezyki obce - a jesli juz znaja, to jest to angielski, z ktorym zwykle tez sa
    problemy. Ja bym poszukala, jakie polskie firmy oglaszaja sie na portalach
    sluzacych do nawiazywania kontaktow z firmami chinskimi.

    Do autorki watku: masz swietne perspektywy dorabiania, jesli znasz poza tym
    angielski - jest wielkie zapotrzebowanie na tlumaczy chinsko-angielskich, do
    tlumaczenia materialow marketingowych itp., a taka prace mozna wykonywac
    zdalnie. Sledze anglojezyczne chinskie portale i regularnie pojawia sie tam
    krzyk "blagam, tlumacza!".

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl