PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zla wiadomosc

  • 1. Data: 2006-09-20 22:39:25
    Temat: Zla wiadomosc
    Od: "max" <m...@p...qwe>

    W Polsce pozostalo jeszcze 145 tys. firm ( 4% z calosci ) zatrudniajacych
    powyżej 9 pracownikow ...

    http://www.polityka.pl/polityka/index.jsp?place=Menu
    02&news_cat_id=7&layout=1

    Mysle ze powinne byc dokladnie zbadane przez US, CBA i prokurature i
    koniecznie w kazdej powinien byc zwiazek zawodowy !

  • 2. Data: 2006-09-20 22:53:16
    Temat: Re: Zla wiadomosc
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eesg45$k55$1@nemesis.news.tpi.pl max <m...@p...qwe>
    pisze:

    >W Polsce pozostalo jeszcze 145 tys. firm ( 4% z calosci ) zatrudniajacych
    >powyżej 9 pracownikow ...
    (...)
    > Mysle ze powinne byc dokladnie zbadane przez US, CBA i prokurature i
    > koniecznie w kazdej powinien byc zwiazek zawodowy !
    Nieprawda.
    Wcale nie myślisz.
    Zwyczajnie pierd.......

    Jotte

  • 3. Data: 2006-09-21 05:29:43
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    max wrote:

    > W Polsce pozostalo jeszcze 145 tys. firm ( 4% z calosci ) zatrudniajacych
    > powyżej 9 pracownikow ...

    Czemu to zla wiadomosc? W krajach o wyzszym PKB stosunek ilosci malych
    firm do duzych jest zwykle jeszcze bardziej na korzysc malych albo na
    zblizonym poziomie. Nie wierzysz, to moge podac przykladowe statystyki.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 4. Data: 2006-09-21 06:54:01
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "max" <m...@p...qwe> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mysle ze powinne byc dokladnie zbadane przez US, CBA i prokurature i
    > koniecznie w kazdej powinien byc zwiazek zawodowy !

    A co to za różnica ile facet osób zatrudnia ??? Kolega pracował u gościa
    który zatrudniał 5 osób (robili tarki do owoców) i sobie gościa chwalił, ja
    pracowałem u takiego co zatrudniał 30 osób i więcej do takiego dziada nie
    pójdę pracować.
    Powinno być odwrotnie - małych jednoosobowych i kilkuosobowych rodzinych
    firmek powinno być więcej.

  • 5. Data: 2006-09-21 07:32:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    nie zrozumałęś sarkazmu ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 6. Data: 2006-09-21 07:33:30
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 21 Sep 2006 08:54:01 +0200, użyszkodnik Michał
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Powinno być odwrotnie - małych jednoosobowych i kilkuosobowych rodzinych
    > firmek powinno być więcej.

    zdecydowanie

    gdyby nie konieczność płacenie składek ZUS na stałym poziomie to każdy
    by miał zarejestrowaną firme, mógłby wystawić fakture i życie stałoby
    się prostsze :)

  • 7. Data: 2006-09-21 10:54:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvf4h25jpcj6gb51b520mnbmu9dol97p0q@4ax.com futszaK
    <f...@p...pl> pisze:

    > nie zrozumałęś sarkazmu ???
    Nie.
    Ale będę się starał. ;)

    Jotte

  • 8. Data: 2006-09-28 06:49:46
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    max wrote:
    > W Polsce pozostalo jeszcze 145 tys. firm ( 4% z calosci ) zatrudniajacych
    > powyżej 9 pracownikow ...

    http://www.polityka.pl/polityka/index.jsp?place=Menu
    02&news_cat_id=7&layout=1

    a w np. takich USA mówi się, że to właśnie "small buisness" jest koniem
    pociągowym gospodarki...

    czasy kombinatów typu Huta Katowice to chyba nie z tej bajki...

    --
    Sheer

  • 9. Data: 2006-09-28 06:57:43
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Immona wrote:
    > Czemu to zla wiadomosc? W krajach o wyzszym PKB stosunek ilosci malych
    > firm do duzych jest zwykle jeszcze bardziej na korzysc malych albo na
    > zblizonym poziomie.

    ależ oczywiście!

    a zła wiadomość to jest chyba tylko dla układów korupcyjnych

    bo jeśli biznes jest scentralizowany to jego związek z polityką jest
    oczywiściie tym większy!

    jak również wysoko zorganizwany ciężki lobbying :P

    rozproszona oddolna inicjatywa to WOLNOŚĆ, to żywioł którego wszelkie grupy
    trzymające władzę nienawidzą!

    --
    Sheer

  • 10. Data: 2006-09-28 08:30:11
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sheer wrote:

    > ależ oczywiście!
    >

    > rozproszona oddolna inicjatywa to WOLNOŚĆ, to żywioł którego wszelkie grupy
    > trzymające władzę nienawidzą!

    Nie wszystkie. Ja zyje pod wladza grupy trzymajacej wladze, ktora bardzo
    popiera male firmy.
    Rejestracja odpowiednika DG kosztuje mniej niz szesciopak piwa i trwa
    krocej niz godzine z domu, przez Net i potem nie ma zadnych kosztow poza
    oplacaniem podatkow od zysku.
    Rejestracja odpowiednika sp. z o.o. kosztuje okolo 5 szesciopakow piwa,
    nie trzeba kapitalu zalozycielskiego, nie ma narzucanych przez panstwo
    kosztow poza podatkiem, o ile roczne sprawozdanie wysyla sie przez Siec.
    Jesli ktos wysyla metoda tradycyjna, musi postawic panstwu dodatkowo 3
    szesciopaki piwa co roku.
    A skarbowka lazi po firmach, zeby zapraszac na darmowe szkolenia o tym,
    jak placic legalnie jak najmniejszy podatek i jakie dodatki i wsparcie
    przysluguja.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl