PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki Regionalnego kierownika Sprzedaży ds. kluczowych klientó

  • 1. Data: 2007-04-01 08:52:32
    Temat: Zarobki Regionalnego kierownika Sprzedaży ds. kluczowych klientó
    Od: "Czacha " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam, startuję na w/w stanowisko w dużej firmie z zagranicznym kapitałem,
    lider w swojej braży , na jakie zarobki mogę liczyć ?

  • 2. Data: 2007-04-01 09:09:32
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Czacha napisał(a):
    > Witam, startuję na w/w stanowisko w dużej firmie z zagranicznym kapitałem,
    > lider w swojej braży , na jakie zarobki mogę liczyć ?

    Tak około piętnastu i pół, ale w niektórych kacykostwach może być i o
    ćwierć więcej.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-04-01 13:31:48
    Od: Krawiec <s...@k...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Tak około piętnastu i pół, ale w niektórych kacykostwach może być i o
    > ćwierć więcej.

    Nieźle. Znajomy ma dokładnie 9800 brutto.

  • 4. Data: 2007-04-01 19:08:13
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tak około piętnastu i pół, ale w niektórych kacykostwach może być i o
    > ćwierć więcej.

    Prima aprilis chyba;))

  • 5. Data: 2007-04-02 08:20:11
    Temat: Re: Zarobki Regionalnego kierownika Sprzedaży ds. kluczowych klient
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Prima aprilis chyba;))

    nie koniecznie. nie była podana waluta. Nie musi to przecież byc od razu funt
    szterling, równie dobrze może byc np. kip laoski (ok. 0,03 PLN za 100 kipów)

  • 6. Data: 2007-04-02 10:08:03
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 01-04-2007 o 10:52:32 Czacha <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam, startuję na w/w stanowisko w dużej firmie z zagranicznym
    > kapitałem,
    > lider w swojej braży , na jakie zarobki mogę liczyć ?

    Wyższe niż twórca nazwy stanowiska, jeśli oceniać jego intelekt, i niższe,
    jeśli oceniać kreatywność.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.