PracaGrupypl.praca.szukana › Zarabianie w sieci

  • 1. Data: 2004-07-29 10:19:01
    Temat: Zarabianie w sieci
    Od: "Zagubiona" <g...@l...mm.pl>

    Dla wszystkich zainteresowanych pracą w sieci: proponuję zapoznać się z
    ofertą firmy Digital-Mails. Jestem w niej od 36h i już mam na koncie 1.56$ +
    20$ za samo zapisanie się. W tej firmie zarabia się ok 70-80 centów dziennie
    czyli 3 miesiące i 85$ do wypłaty. Jeśli zwerbujemy paru znajomych to
    jeszcze szybciej. Sprawdź sam:

    http://www.digital-mails.com/pages/index.php?refid=z
    agubiona

    W razie pytań kontakt na maila.