PracaGrupypl.praca.szukana › Uwolnię od windowsa.

  • 1. Data: 2008-06-02 10:15:17
    Temat: Uwolnię od windowsa.
    Od: jerzy <j...@g...pl>

    Każdego, firmy też.
    Kiedy już będziecie mieli dosyć wirusów, robaków, problemów z
    licencjamim itd:
    Zapraszam

    PS: Preferuję Debian GNU Linuksa

  • 2. Data: 2008-06-02 11:21:24
    Temat: Re: Uwolnię od windowsa.
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    > Każdego, firmy też.
    > Kiedy już będziecie mieli dosyć wirusów, robaków, problemów z
    > licencjamim itd:
    > Zapraszam
    Dobra, ale ja chcę mieć MS SQL Server, bo lubię i jest fajny, a na
    dodatek pewne app, których używam wymagają tego silnika.
    To jak?

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2008-06-02 21:07:14
    Od: jerzy <j...@g...pl>

    wloochacz wrote:
    > Dobra, ale ja chcę mieć MS SQL Server, bo lubię i jest fajny, a na
    > dodatek pewne app, których używam wymagają tego silnika.

    Mówię wyraźnie że cię od nich uwolnię, i tej całej reszty Bilowego szajsu.

  • 4. Data: 2008-06-03 04:40:20
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > KaĹźdego, firmy teĹź.
    Sprobowac to zawsze mozesz ale co m.in. z :
    - platnikiem
    - bankowoscia elektroniczna
    - pakietami "faturowo-magazynowymi" (ew. ERP)
    - wymiana dokumentów z kontrahentami (AutoCad)
    - podpisem elektronicznym
    - dostępem do internetu przez operatorów GSM

    W małym biurze firmy handlowej z zewnętrzna księgowością to można coś zrobić.
    Ale potem się człowiek uzależnia od takiego "dostawcy" i jak we mgle. 99%
    programów pisanych dla firm jest pod win i co .... posadzenie emulatora Win
    nic nie da , na hotline od danego programu dostaneisz pytanie a pod jakim to
    systemem pracuje ?? "nasz program pod takimi to nie dziala, nie byl
    testowany...
    Myślisz ,że firmy tak nagle zmienią systemy bo kiedyś będzie taniej.

  • 5. Data: 2008-06-03 05:06:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > - wymiana dokumentów z kontrahentami (AutoCad)
    > - podpisem elektronicznym
    > - dostępem do internetu przez operatorów GSM

    Też uwolni, od US, ZUS-u i całego tego padołu łez ;)

    j.

  • 6. Data: 2008-06-03 08:52:12
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    [ciach]

    > Mówię wyraźnie że cię od nich uwolnię, i tej całej reszty Bilowego szajsu.
    A konkret Panie Jerzy?
    Konkret, czyli jak mi postawisz MS SQLa (wymóg! żadne PostgreSQL czy
    pseudo baza MySQL nie wchodzi w grę) na Debianie?
    Poza tym, ja nie mam problemów z wirusami, trojanami, robakami a nawet,
    o zgrozo, z licencjami. Co nie znaczy, że nie jestem zainteresowany
    alternatywnymi rozwiązaniami.

    --
    wloochacz

  • 7. Data: 2008-06-03 09:09:24
    Od: jerzy <j...@g...pl>

    Nie nauczyli cię czytać ze zrozumieniem?
    > Kiedy już będziecie mieli dosyć wirusów, robaków, problemów z
    licencjamim itd:
    Nie masz dosyć (jeszcze, dobra zaczekam), więc ...
    Urzekająca jest twoja historia

  • 8. Data: 2008-06-03 12:54:21
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    [ciach]
    > Nie nauczyli cię czytać ze zrozumieniem?
    Coś taki agresywny?
    Tylko pytam, nie lubisz jak ktoś chce wiedzieć na czym owo "uwolnienie"
    ma polegać? To sugeruje, że nie wiesz o czym piszesz czy jak?

    > licencjamim itd:
    > Nie masz dosyć (jeszcze, dobra zaczekam), więc ...
    > Urzekająca jest twoja historia
    To nie teoria, tylko praktyka.
    A urzekająca, w istocie, jest twoja fantasmagoria.

    --
    wloochacz

  • 9. Data: 2008-06-15 07:03:11
    Temat: Re: UwolniÄ? od windowsa.
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > KaĹźdego, firmy teĹź.
    > Kiedy już będziecie mieli dosyć wirusów, robaków, problemów z
    > licencjamim itd:
    > Zapraszam
    >
    > PS: Preferuję Debian GNU Linuksa

    Konfiguracja Outlook Express do poprawnego wysyłania na grupy się kłania,
    więc zanim skorzystam z usług takiego "specjalisty" jak Ty od Debiana, GNU
    i Linuksa, proponuję Ci naukę z podstaw konfiguracji czytnika w Outlook
    Express.