PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga spamer

  • 1. Data: 2005-03-12 09:10:54
    Temat: Uwaga spamer
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    Tą grupę, jak i pracę oferowaną czyta spamer. Czyści stosowane
    maski na adresach e-mail i włącza je do spamerskiej bazy danych.
    Wchodzi różnież na strony www wynikające z domeny e-mailowej,
    gdzie wyszukuje kolejne adresy. Właśnie otrzymałem na kilka takich
    adresów spamerską pocztę - w tym na alias utworzony specjalnie dla
    ogłoszenia na pracy oferowanej i nie publikowany w innym miejscu.

    Adresy kontaktowe spamera:
    c...@t...info
    i...@t...de

  • 2. Data: 2005-03-13 18:55:43
    Temat: Re: Uwaga spamer
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Witam,

    On 2005-03-12, Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> wrote:
    > gdzie wyszukuje kolejne adresy. Właśnie otrzymałem na kilka takich
    > adresów spamerską pocztę - w tym na alias utworzony specjalnie dla
    > ogłoszenia na pracy oferowanej i nie publikowany w innym miejscu.
    A mógłbyś podesłać na mordplik (Followup-To stosownie ustawiony) nagłówki
    otrzymanego spamu?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/

  • 3. Data: 2005-03-14 16:19:07
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > A mógłbyś podesłać na mordplik (Followup-To stosownie ustawiony) nagłówki
    > otrzymanego spamu?
    Już tam są dane tego spamera :).
    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl