PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrata statusu osoby poszukującej pracy

  • 1. Data: 2006-11-02 11:31:55
    Temat: Utrata statusu osoby poszukującej pracy
    Od: Pawel S <p...@S...pl>

    Witam!

    Jaki ma obecnie status osoba którą skreślili w UP status osoby
    poszukującej pracy (z mojej winy)? Jest bezrobotna czy jak? Dodam że nie
    pracowałem jeszcze nigdzie.

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2006-11-02 11:33:39
    Temat: Re: Utrata statusu osoby poszukującej pracy
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Pawel S napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Jaki ma obecnie status

    Ja mam status Magnat, jestem pracodawca i mam was przy ch...ju.

  • 3. Data: 2006-11-02 11:42:06
    Od: "Mirek_Mistrz" <r...@a...pl>

    Pawel S napisał(a):
    > Witam!

    Jestes bezrobotna?

  • 4. Data: 2006-11-02 12:26:29
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 2 lis o godzinie 12:42, na pl.praca.dyskusje, Mirek_Mistrz
    napisał(a):

    > Jestes bezrobotna?

    Rico - ty cioto :/

    --
    Herbi
    02-11-2006 13:26:22

  • 5. Data: 2006-11-02 19:08:40
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel S" <p...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jaki ma obecnie status osoba którą skreślili w UP status osoby
    > poszukującej pracy (z mojej winy)? Jest bezrobotna czy jak? Dodam że nie

    Jeżeli piszesz,że zostałeś skreślony z ewidencji poszukujących pracy UP- to
    nie ma możliwości "samoistnego " przeniesienia Cię do ewid. bezrobotnych.
    Otrzymałeś jakąś decyzję z UP?- tam powinno wszystko pisać.
    Pozdr.F.

  • 6. Data: 2006-11-02 20:34:17
    Od: Pawel S <p...@S...pl>

    filigaro napisał(a):

    > Jeżeli piszesz,że zostałeś skreślony z ewidencji poszukujących pracy UP- to
    > nie ma możliwości "samoistnego " przeniesienia Cię do ewid. bezrobotnych.
    > Otrzymałeś jakąś decyzję z UP?- tam powinno wszystko pisać.

    Tak, informują o wyłączeniu karty rejestracyjnej z ewidencji
    poszukujących pracy. I to jest jasne, natomiast mnie interesuje jaki
    obecnie status ma taka osoba. Bo skoro nie jest poszukująca pracy ani
    bezrobotna, to jaki ma status?

    Pozdrawiam Paweł

  • 7. Data: 2006-11-02 23:48:50
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rico - ty cioto :/

    hahahahahaha

  • 8. Data: 2006-11-02 23:49:18
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rico - ty cioto :/

    rozbawiles mnie prawie do lez

  • 9. Data: 2006-11-03 06:46:20
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 02 Nov 2006 21:34:17 +0100, Pawel S napisał(a):

> [...]
    > poszukujących pracy. I to jest jasne, natomiast mnie interesuje jaki
    > obecnie status ma taka osoba. Bo skoro nie jest poszukująca pracy ani

    "Wolnego ptaka" ;)
    Po prostu nie jesteś klientem urzędu pracy - nie figurujesz w ewidencji.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 10. Data: 2006-11-03 08:52:15
    Od: Pawel S <p...@S...pl>

    Waldek "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > "Wolnego ptaka" ;)
    > Po prostu nie jesteś klientem urzędu pracy - nie figurujesz w ewidencji.

    Dziękuje za odpowiedź.

    PS. Fajna nazwa: "klient urzędu pracy" ;)

    Pozdrawiam Paweł