PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop dla nauczyciela stażysty

  • 1. Data: 2006-10-09 14:44:51
    Temat: Urlop dla nauczyciela stażysty
    Od: "Max" <m...@W...gazeta.pl>

    Zostałem zatrudniony jako nauczyciel stażysta z umową do dnia 30.06.2007,
    wiec niedostanę wynagrodzenia za okres wakacji - który jest ustawowo
    traktowany jako urlop.

    Czy przysługuje mi urlop?
    Zgodnie z prawem przysługuje każdemu zatrudnionemu na umowę o prace, al e
    jak wygląda to w moim przypadku?

  • 2. Data: 2006-10-10 20:13:44
    Temat: Re: Urlop dla nauczyciela stażysty
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egdn93$2mv$1@inews.gazeta.pl Max
    <m...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Zostałem zatrudniony jako nauczyciel stażysta z umową do dnia 30.06.2007,
    > wiec niedostanę wynagrodzenia za okres wakacji - który jest ustawowo
    > traktowany jako urlop.
    Niekoniecznie tak jest.

    > Czy przysługuje mi urlop?
    > Zgodnie z prawem przysługuje każdemu zatrudnionemu na umowę o prace, al e
    > jak wygląda to w moim przypadku?
    Niestety nie mam teraz fusów pod ręką.
    Musisz mądrzej zadać pytanie, jak na nauczyciela przystało (nawet stażystę).

    Jotte

  • 3. Data: 2006-10-25 10:29:54
    Od: " maxmax11" <m...@N...gazeta.pl>

    A może jednak ktoś wie coś na powyższy temat?

  • 4. Data: 2006-11-02 10:05:28
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Max <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy przysługuje mi urlop?
    > Zgodnie z prawem przysługuje każdemu zatrudnionemu na umowę o prace, al e

    Odpowiadam sam sobie, ale może komus sie to przyda.

    Sprawa się wjaśniła sama, dyrektor sam się nad tym zastanowił, sprawdził i
    dał nową umowę do 31 sierpnia, bo tylko tak moze być zatrudniony nauczysiel,
    a urlop przypada na okres wakacji.

  • 5. Data: 2006-11-02 10:23:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eicft7$8tp$1@inews.gazeta.pl m...@N...gazeta.pl
    <m...@N...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > Sprawa się wjaśniła sama, dyrektor sam się nad tym zastanowił, sprawdził
    > i dał nową umowę do 31 sierpnia, bo tylko tak moze być zatrudniony
    Nieprawda, nie wprowadzaj w błąd.
    Nauczyciel (w tym stażysta) może być zatrudniony różnie. Dlatego pisałem,
    abyś mądrzej, tzn. precyzyjniej zadał pytanie.

    Jotte