PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na pol roku i okres wypowiedzenia

  • 11. Data: 2004-09-02 14:06:10
    Temat: Re: Umowa na pol roku i okres wypowiedzenia
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > Jeżeli żona porzuci pracę czyli przez parę dni po prostu nie przyjdzie, to
    > zwolnią ją dyscyplinarnie. Konsekwencje? Cóż, taki zapis wygląda paskudnie
    na
    > świadectwie pracy i cóż, nie robi dobrego wrażenia na kolejnym
    pracodawcy...
    > A poza tym to nie znam innych konsekwencji...

    Dzięki. Chyba będzie trzeba tak zrobić.
    MAciek

  • 12. Data: 2004-09-02 15:24:28
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak z jej punktu widzenia też taka jest najkorzystniejsza.
    > Ale dla tego szpitala najlepsza jest taka w której pracownik nie może zbyt
    > łatwo uciec :(
    > Kurcze że wsześniej o tym nie wiedziałem - żona się załamie :(
    > Gdzie mogę poczytać jakie są wszystkie konsekwencje zwolnienia
    > dyscyplinarnego?
    > Moja żona nie będzie w zimie dojeżdzać 50 km w jedną stronę na dyżury po
    36
    > godzin za 500 zł miesięcznie.

    Zawsze jeszcze mozna zalatwic sobie zaswiadczenie od lekarza pracy
    ze nie mozna pracowac dalej na obecnym stanowisku (jesli pracuje w nocy to
    zakaz pracy w nocy ,itd)
    zaklad bedzie ja musial przesunac na inny etat , ajesli nie ma takiej
    mozliwosci zwolni za
    (zdaje sie) porozumieniem stron.

    pzdr

  • 13. Data: 2004-09-04 21:36:08
    Od: "fot" <n...@w...pl>

> [...]
    > świadectwie pracy i cóż, nie robi dobrego wrażenia na kolejnym
    pracodawcy...
    > A poza tym to nie znam innych konsekwencji...

    plus pracodawca moze zadac odszkodowania za szkody zwiazane z ta decyzja
    pracownika, przy to odszkodowanie nie moze byc wieksze niz pensja ktora
    pracownik zarobilby w okresie pomiedzy zwolnieniem a koncem umowy - w
    praktyce niewiele firm wystepuje o takie odszkodowanie, ale moze sie zdarzyc