PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testerzy oprogramowania

  • 1. Data: 2004-09-15 16:47:21
    Temat: Testerzy oprogramowania
    Od: "sawi" <j...@i...pl>

    Testerzy oprogramowania

    ile za godzine powinno sie brac?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-15 18:58:39
    Temat: Re: Testerzy oprogramowania
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-15, sawi <j...@i...pl> wrote:
    > Testerzy oprogramowania
    >
    > ile za godzine powinno sie brac?

    Zależy od Twoich amibicji. Ale wg mnie poniżej 100-120 zł nie ma co
    schodzić...

    pozdrawiam,
    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly

  • 3. Data: 2004-09-15 19:56:37
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > Zależy od Twoich amibicji. Ale wg mnie poniżej 100-120 zł nie ma co
    > schodzić...

    raczej 10-12 zł, zależy też co testujesz

  • 4. Data: 2004-09-15 22:52:57
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Pawel,

    W Twoim liście datowanym 15 września 2004 (20:58:39) można przeczytać:

    > Zależy od Twoich amibicji. Ale wg mnie poniżej 100-120 zł nie ma co
    > schodzić...

    Znajdź chociaż jedną firmę w Polsce która płaci tyle. Albo znajdź 10
    które płacą połowę tego. Powodzenia.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Day after day, love turns grey
    Like the skin of a dying man"

  • 5. Data: 2004-09-16 05:25:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-15, Konlin <k...@g...pl> wrote:
    > Witaj Pawel,
    >
    > W Twoim liście datowanym 15 września 2004 (20:58:39) można przeczytać:

    > Znajdź chociaż jedną firmę w Polsce która płaci tyle. Albo znajdź 10
    > które płacą połowę tego. Powodzenia.

    Nie było wymagania "w polsce".
    /me pisał o pewnej firmie w UK (informacja dość sprawdzona, znajoma tam
    rok temu zaczęła pracę)...

    Kender

  • 6. Data: 2004-09-16 05:57:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Pawel Kender Maczewski zapodał(a):Towarzysz(ka) Pawel
    Kender Maczewski zapodał(a):

    > Nie było wymagania "w polsce".
    > /me pisał o pewnej firmie w UK (informacja dość sprawdzona, znajoma tam
    > rok temu zaczęła pracę)...

    _jeszcze więcej_ potrafią płacić, jak zna się dobrze daną technologię
    i potrafi zaproponować rozwiązania korygujące błędy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 7. Data: 2004-09-16 11:30:19
    Od: Hubert Taler <h...@h...info>

    Użytkownik sawi napisał:
    > Testerzy oprogramowania
    >
    > ile za godzine powinno sie brac?

    Zależy co masz na myśli. Jeśli znasz metodologię testowania i ustalisz
    plan, stworzysz zespół testerski, opracujesz metodę obsługi błędów etc
    to więcej.
    A jeśli tylko wykonujesz testy wg zadanego planu... to mniej.
    H.

  • 8. Data: 2004-09-16 17:15:07
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Hubert,

    W Twoim liście datowanym 16 września 2004 (13:30:19) można przeczytać:

    > Zależy co masz na myśli. Jeśli znasz metodologię testowania i ustalisz
    > plan, stworzysz zespół testerski, opracujesz metodę obsługi błędów etc
    > to więcej.

    Tester ma sam sobie stworzyć zespół?
    Pytanie dotyczyło testera a nie kierownika testerów :)

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. konlin[at]post.pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Ooooooooh I need a dirty woman
    Ooooooooh I need a dirty girl"

  • 9. Data: 2004-09-20 11:38:47
    Od: Hubert Taler <h...@h...info>

    Użytkownik Konlin napisał:

    > Tester ma sam sobie stworzyć zespół?
    > Pytanie dotyczyło testera a nie kierownika testerów :)

    No fakt... ale to i tak za mało danych aby coś konkretnego powiedzieć.
    H.