PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam statutu spółki z o.o.

  • 1. Data: 2003-07-25 18:59:08
    Temat: Szukam statutu spółki z o.o.
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Poguglałem, ale nie znalazłem. Może ktoś może mi taki wskazać/podesłać???
    --
    == gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2003-07-25 21:08:19
    Temat: Re: Szukam statutu spółki z o.o.
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    http://infor.pl/dane/index.html?tresc=firma&right=2#
    4

    Chyba zle guglales. To co powyzej wyguglane w pare sekund. WWW.gogle.pl
    ( to nie zmyla-g o g l e)
    ogolnie- statut musi miec forme aktu notarialnego,
    podasz dane, notariusz zapisze i final.
    Ps. wyszukiwarki dzialaja teraz intuicyjnie, wpisalem spółka z o.o. statut i
    wyplulo wszystko co trzeba.

    pozdrawiam wybuchowo
    t.

  • 3. Data: 2003-07-26 06:26:04
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Dnia 2003-07-25 23:08, Użytkownik terrorysta napisał:
    > http://infor.pl/dane/index.html?tresc=firma&right=2#
    4

    > Chyba zle guglales. To co powyzej wyguglane w pare sekund. WWW.gogle.pl

    No, sorry, ale gdzie ten statut??? Te informacje to wyguglałem od razu...
    Ale samego statutu już nie ma...

  • 4. Data: 2003-07-26 08:57:15
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    > No, sorry, ale gdzie ten statut??? Te informacje to wyguglałem od razu...
    > Ale samego statutu już nie ma...
    Nie ma i nie moze byc bo statut kazdej spolki jest inny. Pisze tam jednak
    wyraznie co w takim statucie MUSI sie znalezc. Wystarczy, ze wspolnicy
    uzgodnia tresc wszystkich wymaganych punktow i z tym uzgodnienie udadza sie
    do notariusza. Wizyta u notariusza jest wymagana tez z tego wzgledu, ze
    UMOWA SPOLKI tez musi miec forme aktu notarialnego.
    t.

  • 5. Data: 2003-07-26 10:23:50
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Dnia 2003-07-26 10:57, Użytkownik terrorysta napisał:

    > Nie ma i nie moze byc bo statut kazdej spolki jest inny. Pisze tam jednak

    Aha, tego nie wiedziałem.

> [...]
    > do notariusza. Wizyta u notariusza jest wymagana tez z tego wzgledu, ze
    > UMOWA SPOLKI tez musi miec forme aktu notarialnego.

    Oki, dzięki.