PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy: w firmie z jajami ;-)

  • 1. Data: 2002-12-09 11:59:32
    Temat: Szukam pracy: w firmie z jajami ;-)
    Od: t...@p...onet.pl

    Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, mgr Ekonomi poszukuje pracy
    etatowej w Krakowie.

    Jestem energiczna, pelna entuzjazmu osoba, ktora za okazane zaufania i danie
    szansy pracy w dynamicznej, nastawionej na sukces firmie jest w stanie
    udowodnic swoja wartosc i przyniesc firmie wymierne korzysci, rowniez
    finansowe.

    Jesli jestesce Panstowo zainteresowani pozyskaniem wartosciowej osoby do
    Waszej wartociowej firmy, jestem otwarta na Wasze propozycje.

    Wszelkie dokumenty, tj CV oraz list przesle Panstwu na przedlozony adres.

    Dziekuje za okazane zainteresowanie
    Kasia

    mail: d...@p...fm
    mobile: 600-232-213

  • 2. Data: 2002-12-09 20:24:00
    Temat: Re: Szukam pracy: w firmie z jajami ;-)
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    > Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, mgr Ekonomi poszukuje pracy
    > etatowej w Krakowie.

    Tak dosłownie to kolega (tyle ze po zarządzaniu) mający problemy ze
    znalezieniem pracy zabrał się za handel jajami. Niestety jaja były z
    Białorusi i kiedy interes zaczał sie rozkrecac to z jakichs niezrozumiałych
    powodów dostawy sie urwały. Gdybys była zainteresowana to moze znowu zostały
    wznowione?