PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: SUPER MOŻLIWOŚĆ ZAROBIENIA !!! DOSTANIESZ ODEMNIE GRATIS AŻ 5 ZŁ !!!

  • 1. Data: 2006-06-08 21:57:51
    Temat: Re: SUPER MOŻLIWOŚĆ ZAROBIENIA !!! DOSTANIESZ ODEMNIE GRATIS AŻ 5 ZŁ !!!
    Od: "piper" <p...@o...pl>

    > Mam dla wszystkich propozycje. Osoby które się zarejestrują z mojego linku
    > polecającego w Bet-at-home otrzymają odemnie prezent tzn. Bon o wartości 5

    > do zrealizowania w Bet at home !!!

    Nie polecam. Facet kiwa ludzi. Zapisałem się z jego strony do Bet-at-home i
    owszem przysłał klucz tyle, że do bonów które już były nieważne bo wczesniej
    zostały zrealizowane.

  • 2. Data: 2006-06-09 06:50:42
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "piper" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie polecam. Facet kiwa ludzi. Zapisałem się z jego strony do Bet-at-home
    > owszem przysłał klucz tyle, że do bonów które już były nieważne bo
    wczesniej
    > zostały zrealizowane.

    Piper bo facet Ci nie mogl przyslac dobrgo kodu. Bez znajomosci Twojego
    hasla i loginu na poczcie nie jest w stanie tego zrobic. Napisz do mnie na
    priv, albo zostaw tu maila to wysle Ci stronke, gdzie bedziesz sie mogl
    zalogowac i zostanie wygenerowany dla Ciebie kod.

    Filip "Antyloop"
    gg: 2385476
    "Tyle mamy w sobie zła, ile widzą inni"