PracaGrupypl.praca.szukana<<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->> › Re: <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>
  • Data: 2006-07-23 13:30:44
    Temat: Re: <<--[ STRONY WWW | SKLEPY INTERNETOWE | GRAFIKA | PHP | FLASH --- tanio i szybko ]-->>
    Od: ".::[ikciu]::." <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwie sie, ze szkoda Ci czasu na nauke ale to Twoja sprawa.
    > Pewnie jednak wolalbys zeby elektryk nie podlaczyl Ci obudowy
    > komputera pod przewod fazowy twierdzac "a kto by tam zwracal
    > uwage na kolory" ...

    Masz racje, tylko ze dla mnie pisanie ALT do obrazkow itp to strata czasu i
    transferu - to na nic nie wplywa a przy np 100 obrazkach zwieksza wielkosc
    stronki a co za tym idzie czas jej ladowania - pomijam takie wartosci, ktore
    nie wplywaja na funkcjonalnosc strony ( o ile ktos nie sprawdza tego
    walidatorem ). Oczywiscie z programistycznego pkt widzenia jest to "blad" i
    doskonale o tym wiem. Masz racje powinno to sie znajdowac, ale nikt nie
    patrzy na to (tylko konkurencja :) ) czy walidator ma bledy czy nie - liczy
    sie funkcjonalnosc. To tak, jakbys chcial wywiercic dziure w scianie po
    specyfikacja nakazuje ja miec na zarowke mimo ze wiesz, ze jej tam nie
    zamontujesz... Moze moje tlumaczenie jest glupie - fakt ale niektore
    wartosci tagow, ktore na nic nie wplywaja ( oczywiscie generuja blad
    walidatora ) zwyczajnie pomijam :)

    Pozdro