PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Nauczyciel

  • 31. Data: 2007-03-15 12:30:44
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    w...@o...ue <w...@o...eu> napisal(a):
    > Hello Tomek,
    >
    > A wiesz jaka jest struktura Linux'a
    > jest głównie oparty na skryptach

    Cale szczescie, ze glebokie przekonania nie zmieniaja rzeczywistosci ;-).

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 32. Data: 2007-03-15 17:02:23
    Od: Repairman <r...@o...pl>

    moloko69 napisał(a):
    > ale szczerze czytam sobie dluzsza juz chwilke ten watek i jest coraz
    > smieszniej.... Work cos tam poczytal pokursowal - medialne skroty w
    > glowie zamacily i sie gosc chcial pochwalic... a tu zonk okazalo sie ze
    > spora czesc srodowiska na grupie to "klepacze" co to sie uml i ado nie
    > lekaja - szczerze jednak to widze tu okropna marnacje talentu w tym
    > gok'u...

    Najgorsze jest to, że wydaje mu się, że "dużo wie".
    Studia informatyczne II stopnia skończyłem prawie 6 lat temu.
    Poważne zarabianie w tej branży zacząłem ponad 7 lat temu.
    I nigdy nie stwierdzę, że wiem (prawie) wszystko.
    Choć wiem i umiem sporo, im więcej wiem i umiem, tym więcej wiem ile
    jeszcze nie wiem i nie umiem.

  • 33. Data: 2007-03-15 20:55:06
    Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    "w...@o...ue" <w...@o...eu> wrote in message
    > Hello badzio,
    >
    > Wednesday, March 14, 2007, 11:44:03 AM, you wrote:
    >
    > b> Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
    > b> Wiemy co to jest VBA.
    > b> Ale jesli na inzynierii oprogramowania ucza VBA to... :/
    > Chyba jednak nie wiesz (bo nie wiesz do czego sluzy, sadzac po twojej
    > wypowiedzi)
    > Mnie tam nie uczyli na AGH
    > Mnie uczyli administracji Linuxa, PostgreSQL itd
    > A nawet jesli to w tym jezyku mozna bardzo duzo zrobic

    Kolego, no juz nie przechwalaj sie czego to nie umiesz bo to wyglada troche
    smiesznie... Po co sie licytowac?!
    Pzdr.,
    uC
    www.ultracode.eu

  • 34. Data: 2007-03-15 21:59:30
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    w...@o...ue napisał(a):

    > I czy wiecie z czym sie je jezyk UML?

    czy chcesz nam o tym opowiedzieć ?

    Wyrzuć to z siebie, napewno poczujesz się lepiej.

    Etanol

  • 35. Data: 2007-03-15 22:03:13
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Mar 2007 10:34:40 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
    w <1...@o...eu> napisał:

    > A kto ci powiedzial, ze bys sie uczyl Excela
    > Ja m.in uczylem sie administracji Linux'a / Unix'a

    Ale zasad stosowania apostrofów jakoś zapomnieli.

    > workadam mailto:w...@o...eu

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 36. Data: 2007-03-15 22:06:57
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Mar 2007 13:03:18 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
    w <3...@o...eu> napisał:

    > Własnie projektowanie :)
    > Najpierw w ukladajac program musisz go zaprojektować
    > Rownież musisz zaprojektoc skrypt (np do Linux'a), bo to program
    > Potem musisz napic

    Napić się skryptu czy czegokolwiek?
    Można wiedzieć, co ty pijesz albo palisz, że masz po tym takie odpały?

    > i go wdrożyc

    Wdrożenie skryptu.
    Brzmi srogo.

    > workadam mailto:w...@o...eu

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 37. Data: 2007-03-15 22:08:41
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 15 Mar 2007 11:36:37 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
    w <1...@o...eu> napisał:

    [ ... ]

    > A wiesz jaka jest struktura Linux'a
    > jest głównie oparty na skryptach

    Mi się wydawało, że na jądrze i modułach, ale ja truskawki cukrem ...

    > workadam mailto:w...@o...eu

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 38. Data: 2007-03-16 21:38:26
    Od: newsnet <N...@p...wp.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Ale zasad stosowania apostrofów jakoś zapomnieli.

    > ja czyli jakub
    Ja mysle, ze to prowokacja :).

  • 39. Data: 2007-03-21 08:46:45
    Od: rajcer <r...@g...pl>

    On Wed, 14 Mar 2007 11:11:34 +0100, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > to se robią F1 i se znajdą, do tego nie potrzeba studiów kończyć. A poza
    > tym jaki Inżynier Oprogramowania korzysta z Excela?

    Sam jestem nauczycielem informatyki i u nas uczy się młodzież myśleć
    algorytmicznie, a w jakim programie to zrobią to jest ich sprawa. Nie
    sztuką jest znać 10 języków ale sztuką jest znać jeden a dobrze. Młodzi
    mają więcej czasu dlatego mogą siedzieć i się bawić w programowanie.
    Nauczyciel musi szukać dodatkowej pracy bo za 800 PLN to ciężko jest wyżyć.