PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk/Nauczyciel

  • 11. Data: 2007-03-14 11:11:29
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    w...@o...ue napisał(a):

    > Byc sie zdziwil
    > Automatyzacje sie robi w VBA (Visual Basic Application)

    no chyba nie do końca te skrót tak się rozwija:
    http://msdn.microsoft.com/isv/technology/vba/default
    .aspx.
    A poza tym jest to tylko kolejny język których jest setki jak nie
    tysiące i inżynieria oprogramowania według mnie jest ponad językami.

    > Nie wiem czy wiesz co to jest?

    a zdziwisz się bo wiem i miałem nawet okazję popełnić kilka programów w
    tym czymś. Może to i przydatne jest ale mi jakoś się nie spodobało.
    Kwestia gustu.

  • 12. Data: 2007-03-14 11:39:11
    Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 14 Mar 2007 10:01:13 +0100, w...@o...ue <w...@o...eu>
    w <6...@o...eu> napisał:

    > Hello pachu,
    >
    > Wednesday, March 14, 2007, 8:42:14 AM, you wrote:

    >p> Na AGH nie ma kierunku Inzynieria Oporgramowania. Chyba, ze mowimy o
    >p> studiach podyplomowych, na ktorych pani Krysia z firmy X "uczy sie"
    >p> jak zrobic wykres w Excelu, lub dowiaduje czym jest rekord w bazie
    >p> danych.
    >
    >p> --
    >p> pachu
    >

    > Lepiej sie dokladnie dowiedz

    No są podyplomowe.

    > Wysylam Cie do Pana Prof Szmuca
    > A jezeli chodzi o Excela i MS Office
    > Czy wiesz co to jest automatyzacja, czy VBA

    No po prostu powód do totalnego szacunu i klękajcie narody.

    > Nie wspolne o automatycznych
    > połączeniach typu Open DataBase Connective (ODBC) z DataBase Access Object (DAO)
    oraz Active
    > DataBase Object (ADO)

    Oja, tyle obcych słów i akronimów.

    > Oraz o administracji Linuxa i PostreSQL

    Co to jest PostreSQL?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2007-03-14 11:46:56
    Temat: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello badzio,

    Wednesday, March 14, 2007, 11:44:03 AM, you wrote:

    b> Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    b> Wiemy co to jest VBA.
    b> Ale jesli na inzynierii oprogramowania ucza VBA to... :/
    Chyba jednak nie wiesz (bo nie wiesz do czego sluzy, sadzac po twojej
    wypowiedzi)
    Mnie tam nie uczyli na AGH
    Mnie uczyli administracji Linuxa, PostgreSQL itd
    A nawet jesli to w tym jezyku mozna bardzo duzo zrobic

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 14. Data: 2007-03-14 17:22:51
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    w...@o...ue napisał(a):

    > Byc sie zdziwil
    > Automatyzacje sie robi w VBA (Visual Basic Application)
    > Nie wiem czy wiesz co to jest?
    > Jest to jezyk oprogramowania (ale nie mozna w nim zrobic programu
    > samodzielnego)

    Chlopie, wez sie najpierw sam troche na ten temat naucz, potem zacznij
    oferowac swoje uslugi a jeszcze potem zacznij pouczac innych.
    Bo ani VBA nie znaczy "Visual Basic Application", ani nie ma takich
    pojec jak jezyki oprogramowania czy sprzet peryferyczny.

  • 15. Data: 2007-03-14 21:26:25
    Od: "DamianK" <m...@w...pl>

    Użytkownik "w...@o...ue" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem czy wiesz co to jest?
    > Jest to jezyk oprogramowania (ale nie mozna w nim zrobic programu

    spoko... moja dziewczyna na AE w Krakau tez miala na informie VBA.. -
    ucieszy sie jak Jej powiem ze Inzynierowie Programowania zajmuja sie tym
    samym... ;)

    Pozdro
    moloko

  • 16. Data: 2007-03-15 07:09:38
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    To co reprezentuje sobą absolwent studiów podyplomowych "Inżynieria
    Oprogramowania" prowadzonych na AGH ostatecznie przekonało mnie aby
    sobie je odpuścić. A pomyśleć że już sie prawie zdecydowałem i kurna
    uczył bym sie Excela.

  • 17. Data: 2007-03-15 09:34:40
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello Tomek,

    Thursday, March 15, 2007, 8:09:38 AM, you wrote:

> [...]
    T> Oprogramowania" prowadzonych na AGH ostatecznie przekonało mnie aby
    T> sobie je odpuścić. A pomyśleć że już sie prawie zdecydowałem i kurna

    A kto ci powiedzial, ze bys sie uczyl Excela
    Ja m.in uczylem sie administracji Linux'a / Unix'a

    Zreszta studia Ci nie wleja nic do glowy jezeli nie zaczniesz sam
    pracowac

    A wiesz co to jest egzamin z MOUS?
    I czy wiecie z czym sie je jezyk UML?

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 18. Data: 2007-03-15 09:41:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    w...@o...ue napisał(a):

    > Ja m.in uczylem sie administracji Linux'a / Unix'a

    a co wspólnego administracja ma z Inżynierią Oprogramowania? No chyba
    że ta nazwa to tak dla zmyłki?

    > Zreszta studia Ci nie wleja nic do glowy jezeli nie zaczniesz sam
    > pracowac

    dobre. Nigdy by na to nie wpadł:P

    > I czy wiecie z czym sie je jezyk UML?

    no ładnie, No to poleciałeś po bandzie.

  • 19. Data: 2007-03-15 09:59:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu w...@o...ue porozsypywal nastepujace haczki:
    > A wiesz co to jest egzamin z MOUS?
    > I czy wiecie z czym sie je jezyk UML?
    Duza iloscia skrotow zamierzasz sie jeszcze chwalic?
    --
    badzio

  • 20. Data: 2007-03-15 10:10:50
    Od: Tomasz 'Piniu' Pichlinski <p...@p...interia.pl>

    Tomek napisał(a):

    > no ładnie, No to poleciałeś po bandzie.

    heh, a nawet poza banda.

    ...i chyba nedzny ze mnie inzynier bedzie, bo vba ni w zab, zaczynam sie
    dolowac.