PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o pomoc

  • 1. Data: 2004-10-02 12:15:03
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "Marcin " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Chcę ogłosić ogłoszenie jako pracodawca,ale mimo iż jestem zalogowany po
    wysłaniu oferty nie jest ona wyświetlana na pl.praca.oferowana. Dlaczego?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-02 12:22:49
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Marcin " <m...@N...gazeta.pl> wrote in news:

    > Chc? og?osi? og?oszenie jako pracodawca,ale mimo i? jestem zalogowany po
    > wys?aniu oferty nie jest ona wyświetlana na pl.praca.oferowana. Dlaczego?

    Ogloszenie czeka na zatwierdzenie przez moderatora.

    /silver

  • 3. Data: 2004-10-03 13:04:10
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Chcę ogłosić ogłoszenie jako pracodawca,ale mimo iż jestem zalogowany po
    > wysłaniu oferty nie jest ona wyświetlana na pl.praca.oferowana. Dlaczego?

    proponuję przeczytać, co to znaczy "grupa moderowana", jakie jest FAQ grupy
    itp.

    a w skrócie - wysyłasz posta na odpowiednią grupę (tu- jest to de facto
    ogoszenie, według określonych reguł), ogłoszenie trafia do kolejki, która
    jest moderowana przez moderatora (a masło jest maślane;D) czyli sprawdzna
    pod kątem FAQ i w przypadku akceptacji trafia na grupę z innymi
    zmoderowanymi postami (zwykle co kilka dni)

  • 4. Data: 2004-10-03 13:56:04
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > pod kątem FAQ i w przypadku akceptacji trafia na grupę z innymi
    > zmoderowanymi postami (zwykle co kilka dni)

    I należy dodać za kilkanaście dni od nadania, ostatnio :(

  • 5. Data: 2004-10-03 15:30:27
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    "Rob59" <R...@g...pl> wrote:

    > I należy dodać za kilkanaście dni od nadania, ostatnio :(

    Ostatnio to kolejka wynosi 1-2 dni. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo

  • 6. Data: 2004-10-03 16:59:15
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    moderator sie opierdala i tyle...

  • 7. Data: 2004-10-03 17:10:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [C3PO] - 2004-10-03 18:59:

    > moderator sie opierdala i tyle...

    Proponuję najpierw zajrzeć na ppo a dopiero potem wygłaszać takie
    opinie. Aktualnie moderacja odbywa się co najmniej raz dziennie (oprócz
    weekendów oczywiście).

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 8. Data: 2004-10-03 17:13:39
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    >Aktualnie moderacja odbywa się co najmniej raz dziennie (oprócz weekendów
    >oczywiście).

    czyli niestety jednak sie opierdala.

  • 9. Data: 2004-10-04 21:48:38
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>