PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PLC

  • 1. Data: 2004-10-19 11:15:51
    Temat: Programista PLC
    Od: "Bartek" <m...@g...pl>

    Witam

    Szukam pracy jako programista PLC; doswiadczenie w programowaniu sterownikow
    PLC: Siemens S7, GeFanuc, Allen Bradley,
    doswiadczenie w tworzeniu aplikacji wizualizacji w iFix, WinCC, InTouch,
    OtasPlant, szukam pracy badz przyjme zlecenie na programowanie.

    Seweryn Maląg
    malagb<skasujto>@go2.pl
    tel. 607 573 513

  • 2. Data: 2004-10-19 12:26:16
    Temat: Re: Programista PLC
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    Polecam link http://www.bdi.com.pl/oferty/index.php?p_id=6&o_id=1
    207

    przydało by się wiecej szczegółów o doświadczeniu - do uzupełnienia na
    stronie www.bdi.com.pl przy logowaniu.

    Pozdrawiam

    Radek

  • 3. Data: 2004-10-19 15:10:47
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Do nas do firmy cos takiego przyszlo - moze Ci (albo innym) sie przyda (mowa
    tam m.in. o S7).
    Sorry za format - wkleilem oryginal.

    Adres nadawcy:
    marek(dot)matynkowski(at)industrial-turbines(dot)sie
    mens(dot)com

    "Dzien Dobry !
    Moje nazwisko Marek Matynkowski jestem przedstawicielem Siemens Industrial

    Turbomachinery AB w Szecji.

    Zajmujemy sie produkcja jak i servisem Turbin Gazowych , Parowych jak i tez

    Pump Cieplnych , przemyslowych , dla przemyslu naftowego ( od 10MW do

    100MW ). To sa duze urzadzenia i potrzebuja stalej kontroli . Naszymi

    klijentami sa firmy polozone terenie calego Swiata od Europy a skonczywszy

    na Azji i Ameryce. W tej chwili jestesmy pod presja duzych zamowien i to

    sie wiaze z zapotrzebowaniem na wykwalifikowanych programistow.

    W naszych urzadzeniach sa zastosowane programy SIEMENS PCS7 oraz ABB

    Advant.

    Potrzebujemy pomocy wiec wchodzi mozliwosc wynajecia na okreslony czas

    pewna ilosc programistow.

    Jezyk angielski jest jezykiem koncernu i to napewno jest jednym z kryteriow

    potrzebnych do nawiazania wspolpracy.

    Jezeli macie takie zdolnosci to prosilbym o kontakt a jezeli nie czy macie

    jaki tips o firmie z tymi kvalifikacjami.

    Z gory dziekuje , mysle ze napewno otrzymam pomoc od moich radakow.

    Prosze o odpowiedz jesli bedzie to pozytywne to zjawie sie na bezposredniom

    rozmowe

    Best Regards

    \ Marek Matynkowski"

    Pozdrawiam,