PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź - Informatyk, duże doświadczenie.

  • 1. Data: 2004-10-19 11:22:08
    Temat: Łódź - Informatyk, duże doświadczenie.
    Od: "Informatyk" <c...@g...pl>

    Witam!
    Posiadam duże doświadczenie i wieloletnią praktykę poparte bardzo dobrymi
    referencjami. Szukam pracy jako informatyk. Do tej pory zajmowałem się:

    Diagnostyka i likwidacja uszkodzeń sprzętu komputerowego.
    Optymalizacja pracy serwisu.
    Kontakt z dostawcami oraz odbiorcami.
    Szeroko pojęty helpdesk.
    Produkcja, instalacja i konfiguracja serwerów internetowych (Linux).
    Administrowanie sieciami komputerowymi.
    Modernizacja stron WWW.
    Wdrażanie oprogramowania własnego autorstwa.
    Zapewnienie poprawnej pracy systemów sprzedaży.

    Moje cechy: dyspozycyjność, odpornośc na stres, konsekwencja w działaniu,
    szybka adaptacja.

    Prosze o kontakt i serdecznie pozdrawiam
    Scoter - Łódź
    e-mail: s...@o...pl