PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z karta obiegowa

  • 11. Data: 2004-07-20 18:15:37
    Temat: Re: Problem z karta obiegowa
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 20 Jul 2004 13:43:23 +0200, Robert
    <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> zakodował:

    >I z tego sprzetu musisz sie rozliczyc.

    Ale od tego nie może być uzależnione wydanie świadectwa pracy. Jak
    została podpisana umowa o odpowiedzialności za ten sprzęt, to potem
    pracodawca może się sądzić, ale to inna bajka.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2004-07-21 08:05:51
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Kaizen wrote:
> [...]
    > została podpisana umowa o odpowiedzialności za ten sprzęt, to potem
    > pracodawca może się sądzić, ale to inna bajka.

    Nie bede sie klocil, bo nie znam dokladnie przepisow a nie chce mi sie
    szukac.
    Wydaje mi sie jednak, ze stosunek pracy nie ulega rozwiazaniu dopoki nie
    rozliczysz sie ze wszystkiego (czyli w tym wypadku obiegowka).
    Juz nie mowiac o tym, ze nie chcialbym miec wpisane w swiadectwie pracy,
    ze nie rozliczylem sie (czytaj: ukradlem) ze sprzetu za XXX zl.
    --
    Robert Jaskula

  • 13. Data: 2004-07-21 18:10:11
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robert; <cdl8b0$3km$1@news.onet.pl> :

    > Nie bede sie klocil, bo nie znam dokladnie przepisow a nie chce mi sie
    > szukac.

    ;)

    > Wydaje mi sie jednak, ze stosunek pracy nie ulega rozwiazaniu dopoki nie
    > rozliczysz sie ze wszystkiego (czyli w tym wypadku obiegowka).

    Mylisz "stosunek pracy" z "roszczeniami związanymi ze stosunkiem pracy".
    Jest oczywiście pewien sposób, żeby zdyscyplinować pracownika w ramach
    "obiegówki" [nie wiem jak na to patrzy Sąd Pracy] - wydać polecenie
    służbowe zdania sprzętu, wykonania jakichś opracowań końcowych,
    wykonania jakiejś pracy, a termin rozliczenia ustawić 2 dni przed
    zakończeniem okresu wymówienia - wykona, to spoko, nie - to 52 - ale
    jest i na to lekarstwo. ;)

    > Juz nie mowiac o tym, ze nie chcialbym miec wpisane w swiadectwie pracy,
    > ze nie rozliczylem sie (czytaj: ukradlem) ze sprzetu za XXX zl.

    Akurat takie SP było by piękną podstawą do wniesienia sprawy o
    sprostowanie. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 14. Data: 2004-07-21 19:52:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Jul 2004 10:05:51 +0200, Robert
    <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> zakodował:

    >Wydaje mi sie jednak, ze stosunek pracy nie ulega rozwiazaniu dopoki nie
    >rozliczysz sie ze wszystkiego (czyli w tym wypadku obiegowka).

    Gdyby to było takie proste, to kto wywalany z pracy załatwiałby
    obiegówkę?
    Ja bym ją ciągle gubił i olewał, gdyby od tego zależało, czy stosunek
    pracy ulegnie rozwiązaniu ;)

  • 15. Data: 2004-07-22 21:21:51
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Piotr wrote:

    > ok, to nie ma problemu, wtedy jade, ale co w przypadku jak mi wlasnie nie
    > wystawi (bo nie ma czasu albo zapomni o mnie - wszak juz dla niego nic nie
    > znacze), a dzial kadr bedzie sie tej obiegowki domagal "bo ich to nic nie
    > obchodzi" ?

    Jak ci nie wystawi delegacji to nie pojedziesz, no bo jak ? Jak tam
    pojedziesz bez delegacji, to w przypadku złośliwym będzie opuszczenie
    stanowiska pracy (albo nie stawienie się). A to, czy dział kadr obchodzi
    czy nie, to już nie twój problem. Raczej ich, bo muszą Cię skłonić do
    wyjazdu zanim Ci się umowa skończy :)
    A w ogóle to potrzebna Ci po coś ta karta obiegowa ? Jak nie, to po co
    sobie głowę zawracasz ?

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 16. Data: 2004-07-26 05:33:28
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A takie, ze mozesz miec wydany na siebie sprzet wartosci wielu tysiecy
    > zlotych. I z tego sprzetu musisz sie rozliczyc. I po to jest wlasnie
    > obiegowka.

    Caly czas chodzi mi o to, ze rozliczenie sie pracownika z pracodawca nie
    ma nic wspolnego ze swiadectwem. Swiadectwo pracownik musi otrzymac, a
    czy sie rozliczyl to juz zupelnie inny wątek ...