PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla osoby niepełnoletniej.

  • 21. Data: 2009-04-09 08:19:11
    Temat: Re: Praca dla osoby niepełnoletniej.
    Od: "TeDe" <p...@i...eu>

    news:slrngtn22d.ser.proteus@pl-test.org...

    > Z konstruktywnych propozycji (bo się dyskusja rozmywa) to kojarzę że
    > różniste MacDonaldy młodocianych też zatrudniają, chociaż to już
    > jest podejrzewam praca dająca mocno w kość.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    Tak, też o tym słyszałem, kiedyś nawet były ulotki, że przyjmują od lat
    szesnastu. Ale potem to stało się nieaktualne i trzeba było być pełnoletnim
    aby móc tam pracować. Nie wiem jak jest obecnie ale postaram się to
    sprawdzić.

  • 22. Data: 2009-04-09 10:42:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-09, TeDe <p...@i...eu> wrote:

    [...]

> [...]
    > szesnastu. Ale potem to stało się nieaktualne i trzeba było być pełnoletnim
    > aby móc tam pracować. Nie wiem jak jest obecnie ale postaram się to

    Według tego:
    http://www.mcdonaldspraca.pl/
    wciąż się da.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2009-04-15 00:53:41
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "TeDe" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    > Mam 16 lat i szukam pracy na wakacje, ale nie widzi mi się roznoszenie
    > ulotek. Czy ktoś ma jakiś pomysł co innego mógłby robić 16-latek?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

    Baw się i korzystaj z życia. Może trafisz na coś dzięki czemu nie będziesz
    musiał pracować, a jeżeli nie - praca cię i tak sama dopadnie. Nie ma się do
    czego spieszyć
    --
    Jackare

  • 24. Data: 2009-04-15 15:43:43
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...uk.de.pl> napisał w wiadomości

    > Baw się i korzystaj z życia.

    Obecny świat jest tak sprytnie ustawiony, że bawienie się i korzystanie z
    życia bez kasy jest nieco utrudnione, a typowa propaganda dla młodzieży
    twierdzi wręcz, że niemożliwe.

    e.

  • 25. Data: 2009-04-19 10:01:45
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> napisał w wiadomości

    > A widzisz dzisiejszych magistrów kierunków "z dolnej półki" ze znajomością
    > składu? ;)
    >
    > P.

    Prac magisterskich się nie składa