PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy w radzie nadzorczej

  • 1. Data: 2006-08-15 14:32:36
    Temat: Poszukuję pracy w radzie nadzorczej
    Od: <c...@p...fm>

    Poszukuję pracy w radzie nadzorczej, zarządzaniu itp. itd.
    odpowiedzi proszę na maila.

  • 2. Data: 2006-08-15 14:36:01
    Temat: Re: Poszukuję pracy w radzie nadzorczej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    <c...@p...fm> napisał(a):

    > Poszukuję pracy w radzie nadzorczej, zarządzaniu itp. itd.
    > odpowiedzi proszę na maila.

    Może zechciałbyś zostać prezesem PKN ORLEN? ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-08-15 17:39:42
    Od: b...@o...pl

    ale oferta.a co szukaja? do pkn orlen?
    :)))

  • 4. Data: 2006-08-16 05:11:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@o...pl napisał(a):

    > ale oferta.a co szukaja? do pkn orlen?
    >:)))

    Jak się dobrze znasz na ornitologii... ;P

    j.

  • 5. Data: 2006-08-16 20:07:38
    Od: "e-warsaw.com" <i...@e...com>

    c...@p...fm napisał(a):
    > Poszukuję pracy w radzie nadzorczej, zarządzaniu itp. itd.
    > odpowiedzi proszę na maila.

    buhahahaha! do samoobrony sie zapisz to ci endrju może załatwi! :-D