PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pół etatu a działalnośc gosp.

  • 1. Data: 2006-12-28 13:24:16
    Temat: Pół etatu a działalnośc gosp.
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    Witam
    Przepraszam ze nie szukam gdzie indziej...
    mam mało czasu
    kopanie w google nie dało mi jednoznacznej odpowiedzia a czas mnie
    goni.
    CZy pół etatu wystaczy aby nie płacic całego zusu??
    jak to wygląda w praktyce
    tzn wys składek itp
    Pozdrawiam i dziękuję :D
    Piotr

  • 2. Data: 2006-12-28 14:43:31
    Temat: Re: Pół etatu a działalnośc gosp.
    Od: Antek <k...@o...pl>

    Czy wystarczy to zalezy ile zarabiasz na pol etatu. Jezeli zarabiasz
    minimalna krajowa na te pol etatu (chyba 900zl brutto obecnie) to mozesz
    placic tylko ubezpieczenie zdrowotne (ok 160-170zl). To czy pracujesz na
    pol etatu czy na pelny etat nie ma znaczenia jesli nie zarabiasz
    minimalnej.

  • 3. Data: 2006-12-28 17:01:13
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 15:43:31 +0100, Antek napisał(a):

    > Czy wystarczy to zalezy ile zarabiasz na pol etatu. Jezeli zarabiasz
    > minimalna krajowa

    Możesz wyjaśnić co rozumiesz przez "minimalną krajową"?
    Nie ma takiego określenia.
    "Krajowa" to może być średnia, a "minimalna" - to płaca.

    > To czy pracujesz na pol etatu czy na pelny etat nie ma znaczenia
    > jesli nie zarabiasz minimalnej.

    Płacy, płacy ... a nie krajowej ;)))

  • 4. Data: 2006-12-28 21:08:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Dec 2006 15:43:31 +0100, Antek <k...@o...pl> wrote:

    >To czy pracujesz na
    >pol etatu czy na pelny etat nie ma znaczenia jesli nie zarabiasz
    >minimalnej.
    Czy mozna pracowac na pelny etat i nie zarabiac minimalnej?

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2006-12-28 21:34:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    WAM napisał(a):

    > Czy mozna pracowac na pelny etat i nie zarabiac minimalnej?

    Można.

    L.

  • 6. Data: 2006-12-29 09:25:00
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 gru o godzinie 22:08, na pl.praca.dyskusje, WAM napisał(a):

    > Czy mozna pracowac na pelny etat i nie zarabiac minimalnej?

    Oczywiście.
    Obecnie, w pierwszym roku zatrudnienia można minimalną obniżyć do 90% -
    jeszcze w ubiegłym roku było że w pierwszym roku można było obniżyć do 80%
    a w drugim roku do 90%, ale od 2006 jest tylko jeden próg - 90% minimalnej
    płacy w pierwszym roku pracy.
    Zdaje się że od 2007 nie będzie można stosować "rabatów" w minimalnej - ale
    nie chce mi się teraz sprawdzać.

    --
    Herbi
    29-12-2006 10:24:59

  • 7. Data: 2006-12-29 20:38:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 10:25:00 +0100, Herbi <z...@o...pl> wrote:

    >Oczywiście.
    >Obecnie, w pierwszym roku zatrudnienia można minimalną obniżyć do 90% -
    Zapomnialem :)

    WAM
    --
    Sylwester 2006!