PracaGrupypl.praca.szukana~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~ › Re: ~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~
    From: "l:e:h" <l...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: ~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~
    Date: Sat, 08 Mar 2003 23:00:10 +0100

    "kudlata" <k...@i...pl> skribis:

    >Motywacja

    nie rozumiem. zla motywacja?

    >Widoczne cechy: krętacz

    to zle ? Wiekszosc polakow kreci i kombinuje.

    >Nie umie nawiazywac kontaktu z czytajacym a co dopiero z przelozonym czy
    >zespolem pracowników, nie wspomne juz o klientach.

    A po co ma nawiazywac kontakt? I to jeszcze z klientami? pracownik jest od
    pracy a nie od kontaktow. odk ontkaotw to moze byc szef.

    >Nie potrafi planowac wydatkow, moze miec klopoty z zaplanowaniem sobie nawet
    >czasu pracy.

    przeciez wlasnie zaplanowal. cos krecisz.
    Zreszta od planowania czasu pracy to jest szef.

    >.. stad tez nie potrafie zorganizowac sobie sam czasu pracy i wymagam
    >specjalnego nadzoru,

    wniosek bezzasadny.

    >prośbę swą motywuję tym, że lubie sie migac od roboty a
    >najchetniej to siadlbym pod drzewem i kręcił kule z nosa ot tak jako dodatek
    >do rozmyslań na tematy filozoficzne i nie tylko.

    jak kazdy normalny czlowiek (nie liczac szczurow wyscigu)

    >Mijały miesiące. Pracodawca siedział przy swoim zdobionym biureczku i
    >przygladał sie dziwnemu, wydrukowanemu przez pania Zosie listowi.
    >Nie potrafił podjąć decyzji.

    to d... nie pracodawca.

    >Tak Lesiu.

    tak marzenko, trzeba myslec o sobie a nie o tym jak umilic zycie
    pracodawcy.

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *