PracaGrupypl.praca.szukana › ~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~

  • 1. Data: 2003-03-06 19:06:55
    Temat: ~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    Poszukujesz pracownika, który jest rzetelny, który potrafi zorganizować
    sobie optymalnie czas pracy i który przede wszystkim pracuje wydajnie?

    Zapewne poszukujesz osoby:
    - Kreatywnej,
    - Otwartej
    - Umiejącej dostosować się do nowych warunków pracy.
    - Odpornej na stres;)
    - Życzliwej,
    - Dbającej o klientów
    - Znającej języki obce
    - Bardzo dobrze znającej środowisko Windows9x/2000/XP, MS Word, Excel,
    Outlook, Power Point
    - Swobodnie poruszającej się w Internecie

    Więc poszukujesz mnie, a ja poszukuje Ciebie

    Poszukuje pracodawcy, który pozwoli mi na:
    - Rozwój zainteresowań,
    - Twórczą pracę

    Jesteś zainteresowany?
    Napisz, a przyślę Ci swoje CV

    Pozdrawiam
    Marzena

  • 2. Data: 2003-03-06 22:14:04
    Temat: Re: ~~ P o s z u k i w a n a - P o s z u k i w a n y~~Krakow/Warszawa ~~
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "kudlata" <k...@i...pl> skribis:

> [...]
    >Outlook, Power Point
    >- Swobodnie poruszającej się w Internecie

    czyli muła do odwalania roboty. Ewentuanie szczura do wyscigu :)

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

  • 3. Data: 2003-03-07 09:52:31
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    > czyli muła do odwalania roboty. Ewentuanie szczura do wyscigu :)

    l:e:h: - u
    Ciekawe skad Ci to przyszło do głowy
    :)
    Pozdrwawiam
    Marzena

  • 4. Data: 2003-03-07 23:02:01
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "kudlata" <k...@i...pl> skribis:

    >l:e:h: - u
    >Ciekawe skad Ci to przyszło do głowy

    z prhn:

    [From : "Paweł \"Ponury Kosiarz\" Kwiatkowski" <g...@t...pl> ]
    [ Subject : [podobno] autentyczny list motywacyjny ]
    [ Newsgroup: pl.listserv.chomor-l ]
    [ Date : Wed, 5 Mar 2003 16:13:26 +0100 ]
    [ Msg-ID : <b45460$lad$1@pippin.warman.nask.pl> ]

    ------------- Początek -------------

    Mój list dotyczy oferty pracy .................... Spełniam wszystkie
    wymagane punkty i jeszcze kilka więcej. Mam 24 lata. Mam 4 letnie
    doświadczenie w zawodzie. Od razu mówię, że mam gdzieś czy będę pracował w
    młodym i dynamicznym zespole, znanej i dynamicznie rozwijającej się
    firmie,
    czy będę miał możliwość rozwoju itp. "przyjemności". Stosunku z wojskiem
    nie
    odbyłem ponieważ nie mam ochoty zadawać się tam z jakimiś narkomanami,
    alkoholikami czy pedałami. Nie chcę stać się żulem (jak to po wojsku).
    Uciekam od niego kombinując z lewymi dokumentami czy dając w łapę
    znajomemu
    pułkownikowi z WKU.
    Interesuje mnie głównie jedno, ile mi zapłacicie i czy otrzymam stałą
    umowę
    o pracę. Moje oczekiwania co do zarobków "jak na polskie warunki" (ceny
    większe niż w europie zachodniej i na świecie - np. internet najdroższy w
    Europie, samochód BMW 318i droższy u nas o ok. 45 tys niż w Niemczech) jak
    również moje ambicje i zaangażowanie w pracę zaczynają się od trzech zer i
    piątki na początku. Netto oczywiście. Brutto mnie nie obchodzi bo to wasza
    sprawa (podatki, ulgi itp.) Potrzebuję tyle aby móc zapewnić sobie chociaż
    przyzwoity poziom życia na podstawowym poziomie.
    Oto uzasadnienie - lista wydatków miesięcznych (jestem z Krakowa):
    - rata za mieszkanie (kawalerka - 35m2) - 2000 PLN miesięcznie
    - rachunek za internet TPSA - 300 PLN miesięcznie
    - opłaty mieszkaniowe(czynsz, energia, gaz, woda, TV) - 750 miesięcznie
    - kino raz w tygodniu z osobą towarzyszącą - 200 miesięcznie
    - karnet na basen raz w tygodniu 1h - 80 miesięcznie do tego dochodzi
    jedzenie (więcej niż na poziomie chleba i wody), wyjazd na wczasy raz w
    roku
    (bieszczady - więc żaden luksus), ubrania, oraz jakieś okazyjne
    zakupy na raty (np. aparat foto 2500), samochód na raty, oraz jego
    utrzymanie na poziomie podstawowym (paliwo, opłaty, przeglądy itp.)
    Oczywiście oczekuję również płaconych na czas wszystkich składek ZUS, oraz
    umowy o pracę od ręki w oryginale z możliwością wypowiedzenia z terminem 3
    miesięcznym, oraz gwarantowaną odprawą na wpadek zwolnienia w wysokości
    6-krotnego wynagrodzenia. Praca maksymalnie 8 godzin dziennie, żebym miał
    czas na kino, basen itp. Sobota maksymalnie 4 godziny. Jako, że jestem
    katolikiem niedziela wolna każda (nie wolno pracować w niedzielę), Święta
    Wielkanocne, Bożego Narodzenia i inne ważne święta uznane ustawowo wolne.
    Wolne również dni np. na przyjazd Papieża. Jeśli jesteście w stanie
    zaoferować mi takie podstawowe warunki to mogę rozważyć propozycję pracy u
    was. A te teksty o młodych dynamicznych zespołach itp. zostawcie dla
    zaszokowanych mośków którzy nie wiedzą o co chodzi i są w szoku gdy
    zobaczą
    prezesa w garniturze i są w stanie dać prezesowi... wszystko co chce.:-)
    żeby tylko zdobyć pracę To samo z tekstami o tym że teraz jest trudna
    sytuacja na rynku i, że na moje miejsce jest 100 innych osób. Jak chcecie
    mieć w waszej firmie bezmózgie, zniewolone Yeti to proszę bardzo -
    demokracja - wolno wam. Ja jestem szczęśliwym posiadaczem fajnego mózgu z
    IQ
    ponad 150, świetnie rozwiniętą percepcją, oraz zdolnościa logicznego i
    analitycznego myślenia, mam swoją godność i nie muszę robić za tanią siłę
    roboczą. Jak coś, to przejdę na pracę na... własny rachunek. To też dobrze
    mi wychodzi. Jak na razie nikt się nie poskarżył - 0 reklamacji. Skoro
    jesteście taką wielką i dynamicznie rozwijającą się firmą to nie
    powinniście
    mieć problemów ze spełnieniem moich skromnych, ale podstawowo realnych
    "jak
    na polskie warunki" oczekiwań. Jak będziecie zainteresowani na poważnie to
    przyślę wam swoje CV. Na razie nie jest wam potrzebne - a bazy danych
    (pewnie Access'a, albo Oracle'a) nie chcę wam zaśmiecać. Wolę swoje dane
    wykorzystywać tylko gdy tego chcę, a nie żeby ktoś nimi handlował. Poza
    tym
    po co zabierać komuś dodatkowy czas pracy jeśli moja kandydatura zostanie
    odrzucona. A do tego poczta tak wolno chodzi, a telefon kosztuje więc
    ograniczam się ekonomicznie tak jak to możliwe.

    Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi.

    -------------- Koniec --------------

  • 5. Data: 2003-03-07 23:54:59
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    [...]
    > Mój list dotyczy oferty pracy ..............

    >Nie chcę stać się żulem (jak to po wojsku).
    Motywacja

    > Uciekam od niego kombinując z lewymi dokumentami czy dając w łapę
    > znajomemu pułkownikowi z WKU.
    Widoczne cechy: krętacz

    > Interesuje mnie głównie jedno, ile mi zapłacicie i czy otrzymam stałą
    > umowę o pracę.
    Nie umie nawiazywac kontaktu z czytajacym a co dopiero z przelozonym czy
    zespolem pracowników, nie wspomne juz o klientach.

    > Oto uzasadnienie - lista wydatków miesięcznych (jestem z Krakowa):
    Nie potrafi planowac wydatkow, moze miec klopoty z zaplanowaniem sobie nawet
    czasu pracy.

    > Ja jestem szczęśliwym posiadaczem fajnego mózgu z IQ
    > ponad 150, świetnie rozwiniętą percepcją, oraz zdolnościa logicznego i
    > analitycznego myślenia,

    .. stad tez nie potrafie zorganizowac sobie sam czasu pracy i wymagam
    specjalnego nadzoru, prośbę swą motywuję tym, że lubie sie migac od roboty a
    najchetniej to siadlbym pod drzewem i kręcił kule z nosa ot tak jako dodatek
    do rozmyslań na tematy filozoficzne i nie tylko.

    > Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi.

    Mijały miesiące. Pracodawca siedział przy swoim zdobionym biureczku i
    przygladał sie dziwnemu, wydrukowanemu przez pania Zosie listowi.
    Nie potrafił podjąć decyzji.

    :)
    Tak Lesiu.
    Bardzo interesujacy tekst.

    Pozdrawiam
    Marzena

  • 6. Data: 2003-03-08 22:00:10
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "kudlata" <k...@i...pl> skribis:

    >Motywacja

    nie rozumiem. zla motywacja?

    >Widoczne cechy: krętacz

    to zle ? Wiekszosc polakow kreci i kombinuje.

    >Nie umie nawiazywac kontaktu z czytajacym a co dopiero z przelozonym czy
    >zespolem pracowników, nie wspomne juz o klientach.

    A po co ma nawiazywac kontakt? I to jeszcze z klientami? pracownik jest od
    pracy a nie od kontaktow. odk ontkaotw to moze byc szef.

    >Nie potrafi planowac wydatkow, moze miec klopoty z zaplanowaniem sobie nawet
    >czasu pracy.

    przeciez wlasnie zaplanowal. cos krecisz.
    Zreszta od planowania czasu pracy to jest szef.

    >.. stad tez nie potrafie zorganizowac sobie sam czasu pracy i wymagam
    >specjalnego nadzoru,

    wniosek bezzasadny.

    >prośbę swą motywuję tym, że lubie sie migac od roboty a
    >najchetniej to siadlbym pod drzewem i kręcił kule z nosa ot tak jako dodatek
    >do rozmyslań na tematy filozoficzne i nie tylko.

    jak kazdy normalny czlowiek (nie liczac szczurow wyscigu)

    >Mijały miesiące. Pracodawca siedział przy swoim zdobionym biureczku i
    >przygladał sie dziwnemu, wydrukowanemu przez pania Zosie listowi.
    >Nie potrafił podjąć decyzji.

    to d... nie pracodawca.

    >Tak Lesiu.

    tak marzenko, trzeba myslec o sobie a nie o tym jak umilic zycie
    pracodawcy.

  • 7. Data: 2003-03-09 00:38:55
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    > tak marzenko, trzeba myslec o sobie a nie o tym jak umilic zycie
    > pracodawcy.

    umilic to znaczy obijac sie?
    Jesli podejmuje prace to na pewnych zasadach. Zawsze tez prosze o zakres
    obowiazkow. Jesli pracodawca zgadza sie na to i trzyma sie takich zasad to
    ja to doceniam.

    Marzena