PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiedz odmowna bez podania przyczyny

  • 1. Data: 2004-10-27 12:05:32
    Temat: Odpowiedz odmowna bez podania przyczyny
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Pewna osoba zlozyla papierki do policji - pracownik cywilny.
    Po miesiacu przyslano jej odpowiedz odmowna, bez podania przyczyny.
    Czy kadry policyjne musza podac przyczyne odmowy?

    zyga

  • 2. Data: 2004-10-27 13:30:05
    Temat: Re: Odpowiedz odmowna bez podania przyczyny
    Od: gromax <g...@U...interia.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004 14:05:32 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Pewna osoba zlozyla papierki do policji - pracownik cywilny.
    > Po miesiacu przyslano jej odpowiedz odmowna, bez podania przyczyny.
    > Czy kadry policyjne musza podac przyczyne odmowy?
    >
    > zyga

    nikt tak na prawdę nie jest zobowiązany do podawania przyczyn swojej
    decyzji. Może to uczynić, ale na to nie ma jakiegoś wyznacznika
    prawnego. Spróbuj sobie wyobrazić sytuację, że idziesz do dziesięciu
    sklepów i tylko w jednym kupujesz chleb. A teraz sprzedawcy z
    pozostałych 9 sklepów żądają informacji na pismie dlaczego nie
    kupiłeś u nich....
    sytuacja jak najbardziej analogiczna

  • 3. Data: 2004-10-28 12:48:06
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Ja w analogicznej sytuacji nie dostałam żadnej odpowiedzi
    Okazało się że spełniałam jako jedyna wszystkie wymagania:))
    Zatrudniono osobę która nawet nie wiedziała że składała dokumenty;)))
    Sprawa w sądzie
    to tak odnośnie optymizmu na przyszłość

    pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2004-10-29 22:13:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Magda wrote:
    > Ja w analogicznej sytuacji nie dostałam żadnej odpowiedzi
    > Okazało się że spełniałam jako jedyna wszystkie wymagania:))

    zaraz zaraz, nie dostalas odpowiedzi a cos sie okazalo?

    zyga

  • 5. Data: 2004-11-02 20:22:47
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Okazalo sie jak dostalam wezwanie na rozprawe przecieko pani kadrowej, ktora
    zreszta pozdrawiam:))

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w