PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - średni czas pracy

  • 1. Data: 2005-05-25 21:08:05
    Temat: Programista - średni czas pracy
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia
    krajowa)?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-05-25 21:17:33
    Temat: Re: Programista - średni czas pracy
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Adrian wrote:

> [...]
    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia

    zależy jaki język ale od 1-10h dziennie!
    Im więcej wiem tym więcej nie wiem

  • 3. Data: 2005-05-25 21:18:01
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > zależy jaki język ale od 1-10h dziennie!

    Ale 7 dni w tyg.?? Słyszałem że w Comarch norma to 12 h (ale nie zapytałem
    się czy 5,6 czy 7 dni/tyg).
    Jeśli chodzi o język to raczej nie PHP - bo teraz to chyba najgorzej płatna
    rzecz, raczej rzeczy typu C++/Java

  • 4. Data: 2005-05-25 21:52:13
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Adrian wrote:

> [...]
    > Jeśli chodzi o język to raczej nie PHP - bo teraz to chyba najgorzej
    > płatna rzecz, raczej rzeczy typu C++/Java
    Ogólnie brak specjalistów na rynku pracy, prawie nikt nie wie co to
    konstruktor czy destruktor!
    Im więcej wiem tym więcej nie wiem

  • 5. Data: 2005-05-25 22:14:46
    Od: "normund" <n...@g...com>

    Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia
    > krajowa)?

    Jezeli ma byc do tego zmuszony, to lepiej niech sie zajmie kiszeniem ogorkow
    :)

  • 6. Data: 2005-05-25 23:59:49
    Temat: Odp: Programista - średni czas pracy
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik HERAKLES <h...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4294f205$0$2137
    [..]
    > Ogólnie brak specjalistów na rynku pracy, prawie nikt nie wie co to
    > konstruktor czy destruktor!

    ja wiem nawet co to sa tablice i
    #include <iostream.h> :-)
    Nikon

  • 7. Data: 2005-05-26 07:18:45
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 25 May 2005 23:08:05 +0200, na pl.praca.dyskusje, Adrian napisał(a):

    > Ile średnio zmuszony jest pracować programista, który chce zarabiać
    > przyzwoite jak na swoje wykształcenie pieniądze (czyli co najmniej średnia
    > krajowa)?

    Tylko dopowiem gwoli scislosci, ze oprocz pracy tworczej potrzebna jest tez
    nieustajaca edukacja, bo inaczej szybko pracowac przestaniesz.
    A owa edukacja zjada troche pieniedzy i sporo czasu niekiedy... wiec nie
    szacuj tylko normalnych godzin pracy =)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 8. Data: 2005-05-26 07:41:12
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieustajaca edukacja, bo inaczej szybko pracowac przestaniesz.
    > A owa edukacja zjada troche pieniedzy i sporo czasu niekiedy... wiec nie

    Tak, tylko ile owe "normalne" wynoszą, jeśli poniżej 50 to luz, do 60 też
    jeszcze zostaje sporo czasu dla siebie, ale powyżej jest już problem...

  • 9. Data: 2005-05-26 08:01:37
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Ogólnie brak specjalistów na rynku pracy, prawie nikt nie wie co to
    > konstruktor czy destruktor!

    Co to jest konstruktor i destruktor to wie prawie każdy średnio
    rozgarnięty student.
    Gorzej jest pewnie przy praktycznym podejściu, kiedy są wywoływane, przy
    jakich
    okazjach. W połączeniu z konstruktorem kopiującym, destruktorem wirtualnym
    już może być gorzej z wiedzą.
    Kiedyś śledziłem dyskusję na pl.comp.programming. Ktoś się skarżył, że
    absolwenci nie umieją napisać prostego programu typu obliczanie silnii.
    To jest odpowiedź dla rekrutujących - można zadawać różne pytania, ale
    trzeba
    kazać napisać przyszłemu programiście dowolny, kilkulinijkowy program.
    Mamy
    jak na dłoni co kto sobą reprezentuje.

  • 10. Data: 2005-05-26 13:25:27
    Temat: Re: Odp: Programista - średni czas pracy

> [...]