PracaGrupypl.praca.szukana › OFERTA KRAKOW

  • 1. Data: 2005-01-17 16:03:23
    Temat: Re: OFERTA KRAKOW
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Nancy" <n...@n...com> wrote in message
    news:csgl25$g4d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Oferuje usługi ksiegowe:

    A na co komu księgowa, która nie wie, jaki jest dziś dzień.
    Ustaw se datę.
    T.

  • 2. Data: 2005-01-17 16:26:16
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > A na co komu księgowa, która nie wie, jaki jest dziś dzień.
    > Ustaw se datę.

    Ależ to celowe spamerskie działanie. Po to, ażeby takowy spam wisiał jak
    najdłużej na początku listy wątków...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-17 17:43:58
    Od: "Krampon" <k...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2005-01-17 18:33:55
    Od: Mirek <m...@g...pl>

    Użytkownik Nancy napisał:

    > Z calym szacunkiem dla oburzalych grupowiczow ale to nie jest spam.....i
    > jezeli w komputerze mam date 17 styczen 2005 to czy zle jest
    > ustawiona????????
    >
    > Jezeli mam cos zle to moze mnie Ktos oswieci a nie oburzonym tonem krzyczy
    > do sluchawki....czy na odrobina grzecznosci nie jest stac juz na tych
    > grupach????
    Strefa czasowa.

  • 5. Data: 2005-01-17 18:47:45
    Od: "Krampon" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nancy" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Z calym szacunkiem dla oburzalych grupowiczow ale to nie jest spam.....i
    > jezeli w komputerze mam date 17 styczen 2005 to czy zle jest
    > ustawiona????????

    nie masz 2005.01.17 tylko 2005.01.18 godz.02.58 chyba cie wzrok zawodzi

  • 6. Data: 2005-01-17 18:55:53
    Od: "Nancy" <n...@n...com>

    Ok
    czy nie mozna bylo tak od razu ..dziekuje szanownemu Grupowiczowi ...juz
    jestem w dobrej strefie...a wczesniej nieletnia bawila sie tym i owym...

    Przepraszam wszystkich bolesnie dotknietych....!!!!!!!!!

  • 7. Data: 2005-01-17 19:11:34
    Od: "PKB" <b...@h...pl>

> [...]
    > jestem w dobrej strefie...a wczesniej nieletnia bawila sie tym i owym...
    >
    > Przepraszam wszystkich bolesnie dotknietych....!!!!!!!!!

    pisz POD POSTEM !

  • 8. Data: 2005-01-17 19:16:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@n...com news:csgufa$5qo$1@atlantis.news.tpi.pl

    > do sluchawki....czy na odrobina grzecznosci nie jest stac juz na tych
    > grupach????

    Eh, kobieto, nie uzywaj windowsa i tego swojego OE skoro nie potrafisz
    nawet strefy czasowej ustawic!

    Date: Mon, 17 Jan 2005 16:14:33 -0700

    Masz ustawiona strefe czasowa na bodjarze ameryke, zamiast na Warszawe.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2005-01-17 19:57:21
    Od: "lesiu13_z" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Nancy" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Oferuje usługi ksiegowe:
    >
    > podatkowa ksiega przychodow i rozchodow
    > ksiegi handlowe (pelna ksiegowosc)
    > ryczalt ewidencjonowany
    > obsluga ZUS
    > rozliczanie podatkow dochodowych
    > reprezentacja podmiotow w US
    > analize kosztow i przychodow
    > analiza sprawozdan finansowych

    Dam Ci dobrą radę: daj ogłoszenie do gazety. Tam nikt nie będzie się czepiał
    (i słusznie, ze ludzie się czepiają) złych stref czasowych ;-)

  • 10. Data: 2005-01-17 21:05:29
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Masz ustawiona strefe czasowa na bodjarze ameryke, zamiast na Warszawe.

    I na dodatek na inny slownik ortograficzny ;-)))))))))))))))))))))))

    --
    Krzysiek, Krakow