PracaGrupypl.praca.szukana › OFERTA KRAKOW

  • 11. Data: 2005-01-17 21:48:50
    Temat: Re: OFERTA KRAKOW
    Od: "Nancy" <n...@n...com>

    Ok
    czy nie mozna bylo tak od razu ..dziekuje szanownemu Grupowiczowi ...juz
    jestem w dobrej strefie...a wczesniej nieletnia bawila sie tym i owym...

    Przepraszam wszystkich bolesnie dotknietych....!!!!!!!!!

    Użytkownik "Nancy" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Oferuje usługi ksiegowe:
    >
    > podatkowa ksiega przychodow i rozchodow
    > ksiegi handlowe (pelna ksiegowosc)
    > ryczalt ewidencjonowany
    > obsluga ZUS
    > rozliczanie podatkow dochodowych
    > reprezentacja podmiotow w US
    > analize kosztow i przychodow
    > analiza sprawozdan finansowych
    >
    > Anna
    >
    > Kontakt : 693 720 318

    http://www.gratka.pl/biznes/szukaj.phtml?id_rubryka=
    1&crc=us|11027158078890e6755ab1cde183c&id_form=us

  • 13. Data: 2005-01-18 01:58:42
    Od: "Nancy" <n...@n...com>

    Z calym szacunkiem dla oburzalych grupowiczow ale to nie jest spam.....i
    jezeli w komputerze mam date 17 styczen 2005 to czy zle jest
    ustawiona????????

    Jezeli mam cos zle to moze mnie Ktos oswieci a nie oburzonym tonem krzyczy
    do sluchawki....czy na odrobina grzecznosci nie jest stac juz na tych
    grupach????

    Pozdrawiam wszystkich dotknietych!!!!

  • 14. Data: 2005-01-18 05:42:10
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@n...op.pl news:MPG.1c5647028f76d5c4989aaf@news.tpi.pl

    > I na dodatek na inny slownik ortograficzny ;-)))))))))))))))))))))))

    Mi do pracy ortografia nie potrzebna ;)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 15. Data: 2005-01-18 06:47:37
    Od: tweety <x...@n...op.pl>

    Szanowna Pani;
    Racz czytać to co piszą inni. Netykiety grup dyskusyjnych mówi jak
    odpisywac na posty. Zostawiasz to co Cie interesuję albo wycinasz
    wszystko i odpisujesz POD POSTEM!.
    I nie musisz 2 razy powtarzać tego samego postu, to nie grupa dla idiotów.
    Ponadto wiesz argument, ze nieletnia się bawiła brzmi smiesznie w ustach
    osoby, która szuka pracy, ja jako pt pracodawca zastanowiłabym się czy
    aby Ci nieletnia nie będzie przeszkadzała w pracy...

    Magdalena
    http://www.mwota.prv.pl
    "Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
    niż żałować, że się nie grzeszyło."