PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mystery shopper

  • 21. Data: 2006-10-09 13:48:24
    Temat: Re: Mystery shopper
    Od: Sadika <o...@b...pl>

    kondi napisał(a):
    > o kurcze szalenie sie wzruszylem, jasne ze nie jestem mily, nie moge byc
    > mily skoro jestem tajemniczym klientem, na pewno jestem frustratem, do
    > tego zlosliwym, wrednym, upierdliwym i jednoczesnie z kompleksem
    > nizszosci i wyzszosci.

    łał:) załapałeś żarcik:) bosko:)

    Kondi - nie denerwuj się, że ktoś nie lubi twojej profesji. Komorników
    też się nie lubi, mimo, że zwykle wypełniają polecenia sądu.
    A to, że ja zdecydowanie przesadziłam, to fakt - ale tylko ty chyba
    odbierasz to dosłownie. Zatem przepraszam, że cie obraziłam.

    Pozdrawiam

    Sadi

  • 22. Data: 2006-10-09 14:18:27
    Od: kondi <k...@g...pl>

    januszek napisał(a):

    > Miałem na myśli opłatę za to, że trzeba jeść szkodliwe jedzenie w czasie
    > wykonywania obowiązków służbowych.

    domyslilem sie ;)
    ja mierze czas i probuje po trochu, zeby ocenic jakosc produktu, reszte
    zostawiam znajomym ktorych to jeszcze kreci ;) z reszta fast foody mam
    rzadko, wyroslem z tego, daja mi troszke bardziej odpowiedzialne zadania
    hehe

  • 23. Data: 2006-10-09 14:21:31
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Sadika napisał(a):

> [...]
    > A to, że ja zdecydowanie przesadziłam, to fakt - ale tylko ty chyba
    > odbierasz to dosłownie. Zatem przepraszam, że cie obraziłam.

    wlasnie skonczylem raport z kilkudniowego wizytowania pewnej sieci
    handlowej (bylem grzeczny, slowo harcerza, a jedyny zdenerwowany jestem
    ja) firma badawcza pomylila scenariusze i podczas wizytowania sklepow
    tej sieci okazalo sie, ze nie bylo dzialow, ktore tam powinny byc hehs,
    okazalo sie dzis, ze pomerdalyt im sie papiery i ja dostalem to co mialo
    byc robione gdzies na pomorzu, a ktos stamtad dostal moje okolice,
    jedyne na co jestem wkurzony to centrala

    ja przepraszam za moj ton z kolei, pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-10-09 22:08:37
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "vicek" <v...@g...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Witam,
    >
    > Bardzo chcialbym zostac w przyszlosci mystery shopperem. Dla
    > wiadomosci tych ktorzy nie wiedza o co kaman : tajemniczy klient czyli
    > osoba udajaca wymagajacego klienta, ktory np wymaga dziwnych rzeczy lub
    > sie awanturuje w sklepie. Kloci sie ze nie ma jego ulubionych drazetek
    > albo bada rownouprawnienie wsrod pracownikow i klientow.
    >
    > czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    > powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    pierd* studia.

    moim zdaniem trzeba chciec to robic i lubic to robic

    albo miec odpowiednie cechy charakteru

    OT co trzeba aby byc tajemniczym klientem albo jak kto woli [mystery
    shopperem (dotyczy fanów uni europejskiem ;);) )]

  • 25. Data: 2006-10-10 14:24:26
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > OT co trzeba aby byc tajemniczym klientem albo jak kto woli [mystery
    > shopperem (dotyczy fanów uni europejskiem ;);) )]

    A interpretacja uzyskanych wyników? Wiedza z psychologii lub socjologii
    będzie to niezastąpiona - pozwoli nazwać cechy charakteru człowieka i jego
    zachowania społeczne. Wiedza z zarządzania i marketingu posłuży do
    sformułowania wniosków i sugestii mogących poprawić zaobserwowane
    nieprawidłowości. Wiedza statystyczna pozwoli interpretować wilekości
    zagregowane, budować obraz statystyczny zjawiska.

    Nie mając tych informacji wnioski mogłyby wyglądać:

    Zachowanie sprzedawcy: -podejrzanie chujowe, wkurwił mnie
    Typ chrakteru: - buc i pierdoła
    Zdolność do empatii w grupie sprzedawców: - a co to kurwa jest ? Dwóch było
    nawet zdolnych- chcieli mnie naciągnąć na większą kasę
    Mediana zachowań nie spełniających kryterium nr 8: kurwa, nie wiem, ale
    żaden nie był medialny

    Studia mogą się więc przydać choćby po to aby umieć zebrać informacje na
    temat, posługiwać się językiem branżowym, intrpretować wyniki i fakty...

    --
    Jackare

  • 26. Data: 2006-10-10 16:13:59
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > nieprawidłowości. Wiedza statystyczna pozwoli interpretować wilekości
    > zagregowane, budować obraz statystyczny zjawiska.
    Dobry formularz konstruuje się nie pozostawiając miejsca na swobodną
    interpretację przez badającego. Np. zamiast pola "opis sprzedawcy"
    podaje się kolejne, odpowiednio puntkowane punkty:

    1 - na widok klienta chwyta za kij bejzbolowy
    2 - na widok klienta chowa się na zaplecze
    3 - na widok klienta utrzymuje dystans, obserwując zachowanie
    itd. itd. :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 27. Data: 2006-10-10 16:24:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 18:13:59 +0200, Irving Washington
    <m...@d...doPLer> wklepał(-a):

> [...]
    >2 - na widok klienta chowa się na zaplecze
    >3 - na widok klienta utrzymuje dystans, obserwując zachowanie

    ... w razie zbliżenia klienta chwyta za kij bejzbolowy i chowa się na zaplecze.